• Anonym (nyfiken)

Wet på egen hand?

Hej,

Det har ju varit en del diskussioner om att kissa på varandra nyligen.
    Läste i ett annat forum (passagen?)  för något år sedan om en tjej som gillade att onanenra när hon var kissnödig och sedan avsluta med att kissa när hon kom.
    Någon här som håller på med sånt?
    Någon som tänder på att vara kissnödig eller på att kissa på sig? 
    Någon man som riktat upp strålen och låtit det skvala över sig själv?
    Kort sagt: Är det någon här som har provat på wet på egen hand?
  • Svar på tråden Wet på egen hand?
  • Anonym

Här är en till som tänder på kiss sex. Har det gärna själv och älskar att smeka mig själv samtidigt som jag kissar. Men sambon och jag kissar gärna lite tillsammans oxå. Han går igång rejält på att se mig ligga ner och kissa och se när dropparna tränger fram ur min helrakade trånga fitta. Jag gillar när han kissar lite över fittan och gnuggar in det med ollonet innan han tränger in i mig.

• Anonym (nyfiken)

Kanske lite OT: 

Någon tjej som provat att kissa i en kissränna eller pissoar.
    Några pissoarmodeller ser ut att vara minsta lika väl anpassade till kvinnor som män. Liksom stora porslinstrattar med insvängningar för benen så man kan stå över dem.
    Har sett en hel del bilder på normala fotositer på nätet som antyder att det är lite av en sport i USA för tjejer att kissa i eller åtminstonde låtsas kissa i pissoarer. 
    Som en dare, en punkt på att göra listan på en möhippa eller en kul och lite förbjuden grej när ett tjejlag tilldelats ett herromklädningsrum på en idrottsturnering.

• Gung Ho
    Anonym (kissflikka) skrev 2010-05-26 20:52:15 följande:
    Precis bara inbillning
    Tills vidare iaf...
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-05-28 16:50:14 följande:
    Kanske lite OT:  Någon tjej som provat att kissa i en kissränna eller pissoar. Några pissoarmodeller ser ut att vara minsta lika väl anpassade till kvinnor som män. Liksom stora porslinstrattar med insvängningar för benen så man kan stå över dem. Har sett en hel del bilder på normala fotositer på nätet som antyder att det är lite av en sport i USA för tjejer att kissa i eller åtminstonde låtsas kissa i pissoarer.  Som en dare, en punkt på att göra listan på en möhippa eller en kul och lite förbjuden grej när ett tjejlag tilldelats ett herromklädningsrum på en idrottsturnering.  
    Ingen som har erfarenhet av eller fantiserar om detta?
    Kanske är lite nyfiken på att prova?
  • Anonym (Tjej)

Nån som vet nån bra wetlänkar?
    kanske där man kan få se att dom knullar och pissar samtidigt?
    Eller att dom pissar på varndra?

• jfsebastian
    Anonym (Tjej) skrev 2010-05-30 15:45:46 följande:
    Nån som vet nån bra wetlänkar? kanske där man kan få se att dom knullar och pissar samtidigt? Eller att dom pissar på varndra?
    tubegalore . com eller sök på pissing + tube på google så finner du tusentals filmer på det aktuella temat.
    wankspider . com är också ok.
    På båda finns alla teman ni inte ens visste fanns + de vanligaste också så klart.
  • Anonym (kissemiss)
    Add3 skrev 2010-05-26 20:58:06 följande:
    Ok, utan att vara någon expert på det här området. Men med utgångspunkt av vad folk skriver i tråden och vad jag (har hört) finns på internet..

Varför är kvinnor som kissar 'erotiskt' medans män som kissar inte är det?
    För att kvinnor är erotiska och män inte är det? Jag vet inte. Jag gillar män som kissar också, men det ska vara kläder inblandade. Kissa på varandra är inte ritkigt min melodi.
  • Anonym (kissemiss)
    Anonym (tjejen) skrev 2010-05-25 04:05:23 följande:
    ooh det skulle kunna vara jag som skrev det där :D

om jag kollar på wet porr så är det klipp där folk kissar på sig för att de är så jävla pissnödiga och inte hittar nyckeln in etc.. inte folk som står rätt upp och ner och pissar, det intresserar mig inte alls.
    Det finns ett ord för det: Desperation. Det är min favorit också, att folk kissar på sig för att de faktiskt inte kan hålla sig mer. Och så ska de gärna se lidande ut eller gråta av förnedring. Inga glada miner!

Jag har försökt hålla mig tills jag kissar på mig ofrivilligt några gånger, men det går fan inte. Till slut har jag braa extremt ont i magen. Antar att jag har en ganska stor blåsa. Mätte en gång och då kom det 1,3 liter. Tror att jag skulle kunna hålla mig ännu längre.
  • Anonym (nyfiken)

Att kissa på varandra är inte min grej heller men jag gillar att titta nära när en kvinna kissar.

• Gung Ho
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-06-10 14:09:22 följande:
    För att kvinnor är erotiska och män inte är det? Jag vet inte. Jag gillar män som kissar också, men det ska vara kläder inblandade. Kissa på varandra är inte ritkigt min melodi.
    Man kan göra kopplingen med vilka värden och symboler som är förknippade med en dildo kontra en lösfitta...

Inte för att jag håller med, men det är en intressant observation.
Svar på tråden Wet på egen hand?