• 071001

Vad använder du för shampo?

Annat:
    Kms har jag nu och så fick jag en flaska Glow via en tidning som jag har som "slarv-tvättar-schampo".

• 071001

Hur tvättar man med enbart balsam? För mig som använder mycket stylingprodukter och får rätt smutsigt hår på 2-3 dagar måste alltid shamponera minst 2 ggr för att få det rent och det funkar inte med vad som helst heller. Bara balsam känns som en tickande fettbomb?

• 071001

Har alla ni shampo-experter tips för nån som vill ha en djurengörande produkt som får ur all skit och fettet?

Kan säga att tex Matrix Biolage inte funkar alls på mitt hår.

• 071001

Denebola och Amlin, tack för svar. Låter som en process som inte passar mig rikgit då jag har lockigt/frissigt hår som jag plattar rakt vilket kräver sina produkter.

• 071001

Jag sparar till längre hår nu och då gillar jag när det är lockigt (lite Carrie i SATC-aktigt blir det) så då ska jag absolut testa metoden då!

• 071001

Jag ska absolut kolla in länken och testa, jag är inte rädd för nya grejer!

Queegueg, Redken alltså? Okej, inte gillat de produkter jag testat därifrån men om det är djuprengörande kan jag ge det en chans. Tack!

• 071001

82an och Mama Mia, säger emot direkt. Frisörschampon räcker mycket längre för mig även om jag shamponerar mig två gånger varje gång jag tvättar håret. Har också grovt hästtagel till hår.

• 071001

Mama Mia, vad trist!! Då är det inte värt pengarna med dyra fina schampon .

Svar på tråden Vad använder du för shampo?