• ääni

Prisvärt tvättmedel?

Jag har läst lite tvättmedelstester och Willys tvättmedel är tydligen prisvärt. Använder detta just nu. Skona är lite dyrare men annars också bra. Jag vill att tvättmedel ska vara oparfymerat eller lätt parfymerat, färgbevarande (mycket viktigt) och allt tvättmedel måste lösas upp när man tvättar. Ibland blir det små klumpar eller korn kvar... varför? Kan tänka mig att beställa hinkar om tvättmedlet är bra och billigt.

Vilket tvättmedel tycker ni är mest prisvärt?
  • Svar på tråden Prisvärt tvättmedel?
  • Himmelsblå

Jag kör bara med flytande. Grumme tycker jag är bra.

Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • ääni
    Himmelsblå skrev 2010-05-20 20:58:22 följande:
    Jag kör bara med flytande. Grumme tycker jag är bra.
    Är flytande bättre?
    Pris per tvätt?
  • Himmelsblå
    ääni skrev 2010-05-20 20:59:31 följande:
    Är flytande bättre? Pris per tvätt?
    Jag tycker flytande ger renare och fräschare tvätt och så slipper man ju zeoliter.
    Pris per tvätt vet jag inte tyvärr.
  • ääni
    Himmelsblå skrev 2010-05-20 21:03:37 följande:
    Jag tycker flytande ger renare och fräschare tvätt och så slipper man ju zeoliter. Pris per tvätt vet jag inte tyvärr.
    Tack för ditt tips!
  • Tottelina

Kör med Ariel flytande. Men ska kolla upp grummes flytande faktiskt.. bryr mig betydligt mer om att medlet inte innehåller nåt miljö- eller hudförstörande ämne än priset.

• ääni
    Tottelina skrev 2010-05-20 21:13:29 följande:
    Kör med Ariel flytande. Men ska kolla upp grummes flytande faktiskt.. bryr mig betydligt mer om att medlet inte innehåller nåt miljö- eller hudförstörande ämne än priset.
    Ja, det är egentligen viktigt för mig också!
  • helene306

Jag beställer en stor hink från Tvättex http://www.tvattex.se/produkter och den räckte nästan 2 år år för oss när vi var 3 i familjen, nu är vi 4. Det jag tycker är bäst är att man slipper kånka tvättmedel från affären och det är leverans fram till dörren. Jag har beställt från Tvättex i snart 5 år och jag är nöjd med deras produkter.

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • Himmelsblå
    helene306 skrev 2010-05-21 08:40:07 följande:
    Jag beställer en stor hink från Tvättex www.tvattex.se/produkter och den räckte nästan 2 år år för oss när vi var 3 i familjen, nu är vi 4. Det jag tycker är bäst är att man slipper kånka tvättmedel från affären och det är leverans fram till dörren. Jag har beställt från Tvättex i snart 5 år och jag är nöjd med deras produkter.
    Det låter ju som en bra idé. Är det zeoliter i deras tvättmedel?
Svar på tråden Prisvärt tvättmedel?