• Anonym

Vill gå ner men inte få mindre bröst

Tyvärr. Brösten består ju till största del av fett så om du går ner så kommer du att tappa delar av brösten också. Tyvärr så brukar också brösten vara bland det första som försvinner. Men en bra BH kan nog få dem att se större ut.

• Anonym

Beror på om du har små bröst av naturen, då är det nog lätatre att dom minskar. Själv hade jag stora bröst, gick ned från att vara normalviktig och 60 kg, till 50 kg. Hade fortfarande dd-kupa, ansiktet blev smalare, kunde inte ha mina ringar längre osv. Bröstfettet satt som berg och har nu opererats bort.

• Anonym
    Anonym (Jag med) skrev 2010-05-21 00:32:05 följande:
    Hur gjorde du för att gå ner från 60 kg till 50 kg?Det är min vikt ju :)Jag väger 60 kg nu och måste gå ner till 50 kg.Så snälla berätta hur du gjorde med mat och träning och allt sånt?Tack på förhand!
    Jag drog ned på allt till mindre portion, en macka istället för två osv. Slutade dricka mjölk och äta kaffebröd som jag gillar. Drack mycket vatten, åt färsk gurka om jag var sugen på nåt. Jag är vegetarian i vanliga fall också. Nu vet jag inte om min viktminskarmetod är ultimat, och den gjorde mig som sagt underviktig. Men jag gör alltid så när jag vill gå ned i vikt, men då brukar jag dumpa kanske 2 kg bara eftersom jag brukar lägga på mig det på vintern. Det behöver inte alltid vara mycket man ändrar för att gå ned lite. Kan räcka med att sluta äta en nattmacka, eller nån liknande liten ovana man har.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-21 16:39:37 följande:
    Jag drog ned på allt till mindre portion, en macka istället för två osv. Slutade dricka mjölk och äta kaffebröd som jag gillar. Drack mycket vatten, åt färsk gurka om jag var sugen på nåt. Jag är vegetarian i vanliga fall också. Nu vet jag inte om min viktminskarmetod är ultimat, och den gjorde mig som sagt underviktig. Men jag gör alltid så när jag vill gå ned i vikt, men då brukar jag dumpa kanske 2 kg bara eftersom jag brukar lägga på mig det på vintern. Det behöver inte alltid vara mycket man ändrar för att gå ned lite. Kan räcka med att sluta äta en nattmacka, eller nån liknande liten ovana man har.
    Men varför vill man vara underviktig?

Säger som alla andra i tråden. Silikonbröst (koksalt), snygg BH, träna bröstmusklerna. Det är de alternativen som finns.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-21 16:42:35 följande:
    Men varför vill man vara underviktig?Säger som alla andra i tråden. Silikonbröst (koksalt), snygg BH, träna bröstmusklerna. Det är de alternativen som finns.
    Det förklarar jag i inlägget längre upp, ett tillfälligt experiment att försöka dumpa mina stora bröst vilket inte fungerade. Dom tappade inte ett gram trots undervikt, det var som svar på ts, att hos vissa av oss kan bröstfett sitta som berget.
Svar på tråden Vill gå ner men inte få mindre bröst