• NovasM

mamma ledig i älvsjö

Hej,

jag bor i Högdalen, det är ju inte alls långt från Älvsjö, jag har också flyttat till Sthlm nyligen och skulle gärna lära känna fler mammalediga:) 

• NovasM

Kul att jag kan hänga på!

På onsdag har jag tid på BVC för att träffa en barnläkare, annars har jag inget inplanerat:) 

• NovasM

Det låter jättebra. Vart ska vi ses? Har ni någonstans ni brukar gå?

• NovasM

Hej tjejer:)

Tänkte bara kolla att det blir något imorgon. Sa vi klockan 13? Vart i Örby brukar ni mötas? 

• NovasM

ok, jag skickar mitt nummer till er så jag har det om jag inte hittar dit. Har aldrig varit där förut:) Jag har en grön Emmaljungavagn, glasögon och uppsatt hår:)

• NovasM

Hej tjejer, 

tänkte bara säga tack för idag, det var jättetrevligt! Hoppas att ni också tyckte det trots att jag är en sanslös pratkvarn*haha* 

• NovasM

Hmm. Jag kanske ska träffa två andra i mammagruppen på fredag, men det är inte helt bestämt än. Jag får nog veta det senare idag. Jag tror inte att de är så inne på att gå promenader i Örby då de bor i Sköndal, så jag undviker att fråga dem om de vill hänga med. 

Jag hör av mig senare idag om hur det blir:) 

• NovasM

Hej,

det blir så att jag ska träffa de andra två mammorna på fredag. Jag vet inte riktigt vad vi hittar på, chansen är stor att det blir lunch i Farsta, ni är inte sugna på att hänga på i så fall? 

• NovasM

Absolut!! Jag är på, var, när, hur? 

*Gah* Just nu håller jag på att göra egna inbjudningskort. Blä, vad jobbigt det är:) 

• NovasM

Jag har inget emot att ta en promenad:) Vart tycker du att vi ska mötas?

• NovasM

hmm.. Om vi ska mötas halvvägs så är det nog.. Juliaborg tror jag. Men, det går ju buss till Älvsjö så jag kan allt ta mig dit med:)

• NovasM

Inga problem. Jag ska mata Nova vid halv tolv-tolv. Jag såg nu att det går en buss som gör att jag är framme i Älvsjö vid kvart i ett. Är det ok?

Svar på tråden mamma ledig i älvsjö