• Havskatten83

mamma ledig i älvsjö

hej
    jag är en ny in flyttad tje på 26år som har en dotter på 9 veckor
    och undra om det finns flera som är hemma och är mamma lediga som kanske vill ta en prominad kanse ta nån picknik nån gång vore kul och träffa flera mammor

nå fler som är intresserad

• Svar på tråden mamma ledig i älvsjö
  • linpen

Hej!

Hoppas att ni haft det bra i Göteborg!

För min del kan jag på tisdag eller fredag, hur ser det ut för er?

• Nora2010

Jag ska på mamma/baby gympa kl 10 på tisdag, men efter det kan jag ...

På fredag ska jag på babymassage kl 13 (dum tid)...

Va säger ni?

• linpen

Då låter tisdagen kanske bättre, om det inte blir för stressigt.

Jag skulle nog kunna på torsdag också om det passar bättre, men vi ska på läkar kontroll på bvc. Jag håller på att leta efter bvc-kortet, men kan inte hitta det, jag tror nog att jag får ringa och höra efter, men jag har ju inte nummret heller, skulle du kunna ge mig det? Men jag tror att det bara finns läkartider till 12 eller så, men jag är inte helt säker.

• Nora2010

Ja, på tisdag funkar det. Det börjar kl 10 och håller väl på 1 timme. Såvid 13 kanske?

Torsdag kan jag hela dagen...

• linpen

Förlåt att jag inte hörde av mig igår, men tiden bara sprang iväg.
    På torsdag har vi tid på bvc kl 10. Så antingen ses vi kl 10.30 (om det inte är för tidigt) i Älvsjö.
    Eller så ses vi kl 12 i Örby, vad passar bäst?

• linpen

Det blir bra.
    Hade ju tänkt bjuda på lunch hemma hos mig denna vecka, men vi får skjuta på det, byggarna är här denna vecka för at göra besiktninganmärkningar.

• Nora2010

Skönt att de åtgärdar anmärknigarna så fort, vi väntar fortfarande på vissa saker....

Vi ses imorogn vid Bvc när du är klar :)

• Nora2010

Hej tjejer!
    Någon som har tid & lust att träffas i veckan?
    För mig passar det bäst på måndag, hela dagen.
    Eller tisdag & onsdag på eftermiddagen :)
    När passar det er, om ni kan överhuvudtaget?

• linpen

För min del passar inte måndag, rörmockaren ska komma och injustera värmen någon gång under dagen, mellan 8-16, så jag vet inte när dom kommer.
    Av tisdag och onsdag eftermiddag så spelar det mig ingen roll, tisdag kanske?

Svar på tråden mamma ledig i älvsjö