Min kille har så låg sexlust
Jag har träffat en underbar man som jag älskar över allt annat på jorden. Han är händig, snäll, omtänksam, fin med barnen, gosig och kramas och pussas ofta med mig. Han skickar gulliga sms och säger så fina saker.. men.. han vill nästan aldrig ha sex. Jag tycker han är det sexigaste som finns och jag önskar att han skulle kasta sig över mig och att jag skulle få känna att han ville ta för sig av mig och njuta av och med mig.. men jag känner mig som världens osexigaste och även om jag vet att han säger att han varit så här tidigare i sitt liv, han har inte så stor lust, så hade jag hoppats ändå att han skulle vilja ha mig oftare ändå..
Kan man lära sig att leva i ett förhållande med lite sex? Hur ska jag lära mig det? Jag VILL verkligen leva med honom..
Bara tanken på att göra slut gör att jag dör inuti.. Det kan jag inte. Han är den jag väntat på i hela mitt liv. Allt är perfekt förutom att han inte vill ha sex mer än några enstaka gånger i månaden. Om jag säger ngt så säger han att jag pressar honom och att "man kan inte bestämma att man ska ha sex, det ska ju bara hända".. Jo.. fast det händer ju väldigt sällan. Han tar aldrig initiativ och varje gång jag gör det så känner jag mig som en skurk.. som nästan "stör" med min oönskade kåthet.. Han säger att "det kanske är för att jag tror att jag måste". Men jag vet ju inte hur jag ska göra för att han inte ska känna så.. Klart han inte måste, men minsta lilla invit gör ju att han känner att han "måste"...
Att onanera fyller ju sin funktion, men det gör mig nästan bara ännu mer ledsen och frustrerad. Jag vill ju ha honom... Att ligga där och smeka sig själv känns lite som att krama sig själv.. hur kul är det liksom?? Jag vill ju ha SEX med honom!!
Just nu tänker jag på sex hela tiden och jag blir gråtfärdig bara jag tänker på att jag aldrig mer ska få känna mig åtrådd och sexig som kvinna. När vi har sex så tycker han ju att det är skönt, men jag vill att han ska gå och vara lite småtänd på mig hela tiden och visa det med små inviter.. Det tycker jag håller glöden igång i ett förhållande.. men jag förstår att det aldrig kommer att bli så.. Jag är så ända in i själen ledsen och frustrerad över detta och jag kan inte komma på ngt sätt att ta upp det. Han blir bara besvärad, ledsen eller sur och jag känner bara skuld..
Vad ska jag göra??