Hej.
Tack för tipset. Ska genast ut och spana på Bugaboo vagnar. Funderar på en sittvagn med hårdlift men man kan ju ändra sig.
Jag mår faktist väldigt bra. Det spänner hela tiden i magen och ibland blir jag bara så himla trött o tung i magen att jag skulle behöva ett sånt där stödbälte man kan köpa. Typ det som tyngdlyftare har. Men det gäller väl bara att gilla läget och inse att vi bara har kommit cirka halvvägs och att vi kommer att bli mycket större och tyngre. Får bli fler pass på Friskis & Svettis för att öva upp styrkan lite mer.
Jag har ännu inga roliga cravings. Önskar nästan att jag kunde få sug för någonting ovanligt, men nope äter allt som vanligt. Allt är väl o ta i. Följer alla regler som finns och hoppas att man får i sig tillräckligt med vitaminer för den lille. Känner mig ibland lite orolig att det var för lite folsyra i vitaminpillrerna, äter fisk för sällan, får jag i mig tillräckligt med fibrer.... ush man måste sluta att oroa sig. Bebisen känner av detta och blir nog bara ett stressat barn.
I morgon är det RUL och jag längtar massor. Det är typ det ända jag tänker på. Vi ska lägga om taket i nästa vecka på huset och det är det ända min man tänker på. Vi skrattar åt oss själva. Jag pratar barn och han pratar bara om taket. Jaja alla har vi våra små skötebarn...