• lolinool

Pyjamas till nyfödd, vart?

Hej,

Någon som har något tips på vart man kan köpa söta billiga pyjamasar till nyfödd bebis? gärna könsneutral i färgen, vill inte ha rosa/blått eller 70-talsstilen. nån som vet vart? gärna på internet.

sedan vad är bästa sorten? vad är skillnaden mot en sparkdräkt?

tack på förhand.{#lang_emotions_smile}

♥Längtar efter dig ♥ BF 2010-09-09♥
  • Svar på tråden Pyjamas till nyfödd, vart?
  • Vickan I

Jag tycker bästa sorten var pyjamas med dragkedja hela vägen UTAN fot.

Sonen föddes på vintern och vi fick pyjamasar med fot på, men hans fötter åkte ur och han trasslade sig bara. Dragkedja är smidigt så det går fort av och på om man ska byta blöjor på natten.

Kappahl, lindex och hm brukar ha billiga 2-pack.Men ofta med mönster...

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Izela

rekomenderar oxå utan fot.. min dotter bara fastnade, tycker bättre om med knappar dock. åhlens har ganska fina tycker jag. lindex och kapphal har bättre än hm tycker jag.

• Dossen

Lindex har fina neutrala, de finns ju online också...

• ELLEoClara

Gillar också Ellos, har mycket fler-pack.

• Redhead80

Jag har köpt på Lindex 2st i neutralt vitt och ljusgult, de är som en påse nertill med knappar så att man bara knäpper upp och drar upp vid blöjbyten. (Som ett nattlinne som är ihopknäppt under fötterna)

• sarsparis

Lindex och hm kanske. de utan fot passade min son bäst, mest för att han hade så stora fötter att de kläder  med fötter på inte passade.

• maja2

Jag gillar retropyjamasarna från Polarn o Pyret, även om jag förstår att inte det är vad du vill ha, de är ju lite sjuttiotalsinspirerade helt klart. Vad tror ni om kortärmad och kortbyxad pyjamas nu till sommaren? Bättre eller sämre?

Svar på tråden Pyjamas till nyfödd, vart?