• frozengirl

9 missfall

Idag är det måndag. Sitter här och har precis fått konstaterat mitt nionde missfall sen januari 09.
    Hur fan ska man orka gå vidare?
    Min läkare på huddinge säger att hon inte varit med om något sånt här tidigare.
    Alla mina graviditeter har slutat i v5-7.
    Jag har en grabb sen tidigare som blir 11 till hösten men längtar så efter en liten till...
    Är det någon som varit med om samma sak?

• Svar på tråden 9 missfall
  • frozengirl

Vet du om hon fick nån hjälp på vägen?
    Har hört talats om prednisolon men ingen läkare i sverige vill skriva ut det i samband med missfall då deet inte är forskat tillräckligt på det

• frozengirl

Tack så väldigt myckt för era svar. Jodå va har gjort 2 utredningar.
     En på sofia hemmet efter mitt tredje missfall men läkaren där tyckte inte att jag hade några problem då jag kunde bli gravid.
    Han avslutade utredningen.
     Sökte mig till huddinge sjukhus efter det femte missfallet. där får vi hjälp med lite av varje bland annat trombyl,b12 och progesteron men inget av det verkar ha hjälpt dom har även tagit proer på min sambo och mig men inte lyckats hitta några fel.
    Det nya budet är att vi ska få göra ivf men väntetiden är 1 år och frågan e om man ska våga försöka där i mellan

Så bebis sugen och känner mig så misslyckad då jag inte kan behålla barnen och min sambo inte får chansen att bli pappa

Svar på tråden 9 missfall