9 missfall
Hej
Jag har haft 10 missfall, dock inte på raken utan först 6 sen barn sen 2 sen barn och nu 2 efter det.
9 av dessa 10 missfallen har skett i v 5-7, det sista skedde i v 16.
Man har inte hittat några egentliga fel, men jag får numera progesteron när jag blir gravid. Och 3 gånger har jag tagit progesteron och 2 gånger har det gått vägen helt.
Du skriver ingenting om ni har blivit utredda eller om du fått någon form av medecin. Men som jag förstår det så hjälper progesteron till att livnära fostret tills dess att moderkakan tar över.
Blir kanske ett litet hackigt inlägg men jag förstår dig verkligen. Vi tänker försöka igen nu men det är liksom tufft att ta det beslutet. Kroppen påverkas så väldigt med hormoner och liknande och det är tufft. Både kroppsligt och mentalt. Min man glädjer sig inte längre... han är glad när de är ute innan dess så har han jättesvårt att ta det till sig. Man vill heller inte berätta för alla..
Många vet inte om alla mina missfall... och får man ett missfall och folk vet det så vet de ju också att man försöker få barn.. och sen får man frågor om man är med barn igen så fort det är nått.. och det är nog det värsta.
Jag tycker ni borde få någon form av hjälp. Man måste få känna att man provar något nytt.
Lycka till och skriv gärna till mig om du undrar nått..