ViceGuy skrev 2010-06-03 15:32:17 följande:
Ja stackars alla oupplysta bönder från Malmö, Göteborg, Uppsala osv som vandrar i mörkret. Tänk om vi hade en lika fin insikt som alla vackra, fina Stockholmare :)
Har du vunnit priset för den FL-medlem som lyckats spy mest galla över andra användare samt gjort de mest korkade kommentarerna än? Hade jag orkat hade jag gjort en samling över dina finaste citat och jag kan slå vad om att de skulle fylla två-tre A4-ark.
Att det finns osäkra områden sen årtionden tillbaka är väl knappast ett argument för att fortsätta låta ännu fler områden förstöras?
Men vi 8 av 9 miljoner som bor i byhålor kan ju omöjligen förstå er intelligenta upplysta Stockholmare.
Intressant att du nämner förstörelse men du förstår väl att Sverige är inte ett oskyldigt land som alla invanderar för att förstöra, boohoo. Jag kan undra vilken förstörelse, utnyttjande svenska företag i fattiga länder ägnar sig åt. Jag undrar hur mycket det gynnar dig och mig som svenska medborgare att leva gott och väl och så klagar du för att hjälpa de människor som den rika världen har "våldtagit" varje dag genom att inte ge de samma möjligheter till ett bra liv men ett liv full av konflikter, fattidom, korruption. Jag är glad att ändå någonstans så är livets verklighet/lag i sig "rättvis", tillåter inte att man bara tar men nej, något måste man ge, det må vara ett pris för lilla, bekväma dig men den är enbart rättvis!