• Fiyali

Pinuppa

Någon som vet var jag kan hitta en bild på en pinuppa där en toalett finns med på bilden?

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • Svar på tråden Pinuppa
  • Fiyali

Öh, tack. Men där har jag suttit och googlat hela eftermiddagen utan att hitta någon pinuppa med en toalett med på bilden, så åter igen, någon som vet var jag kan hitta en pinuppa med en toalett med?

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • Jess86

Varför vill du hitta en bild på en pinuppa med en toa i bilden?

• skorpionen80
    Fiyali skrev 2010-05-25 02:01:42 följande:
    Öh, tack. Men där har jag suttit och googlat hela eftermiddagen utan att hitta någon pinuppa med en toalett med på bilden, så åter igen, någon som vet var jag kan hitta en pinuppa med en toalett med?
    Vad var det för fel på Tikkas förslag?
  • Veritas numquam perit

har du ens kollat på länkarna du fått??
     På inlägg 2 kryllar det av pinuppor och toaletter?!

• Fiyali
    Jess86 skrev 2010-05-25 02:08:53 följande:
    Varför vill du hitta en bild på en pinuppa med en toa i bilden?
    Har hittat jätte snygga smides hängen, med en fotoram i, så vill jag göra den till toalett skylt på toa dörren :) Love the pin ups :P
  • Fiyali
    skorpionen80 skrev 2010-05-25 07:49:28 följande:
    Vad var det för fel på Tikkas förslag?
    Jag tänkte inte ens på den riktiga människan :) Jag vill ha riktiga elvgrens stil!
    Orkade visst inte vara särskillt artig heller ser jag nu! Hade spenderat kvällen på barnakuten, förlåt Tikka och Jezamine!
    Veritas numquam perit skrev 2010-05-25 08:14:42 följande:
    har du ens kollat på länkarna du fått??  På inlägg 2 kryllar det av pinuppor och toaletter?!
    Nej där är fullt av badkar och ett modellfoto på en toalett, glömde specifera mig att jag är ute efter de äkta :)
  • Kaxelina
    Veritas numquam perit skrev 2010-05-25 08:14:42 följande:
    har du ens kollat på länkarna du fått??  På inlägg 2 kryllar det av pinuppor och toaletter?!
    På fyra sidor finns det endast en bilder med en toalett och pinuppa. :P
    Mamma till tjejerna -02, -04 och -06.
  • Blitz
    Fiyali skrev 2010-05-25 09:04:44 följande:
    Lovely :) Tusen tack!
    De va så lite så..
    Hoppas de gick bra på akuten oxå.. {#lang_emotions_surprised}
  • Fiyali
    Blitz skrev 2010-05-26 01:01:21 följande:
    De va så lite så.. Hoppas de gick bra på akuten oxå..
    Tack det var snällt:) Och det gjorde det!
Svar på tråden Pinuppa