Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

NAKEN!

Lakey skrev 2010-05-24 23:02:13 följande:
    No worries! Ser de mig som ett sexobjekt ser jag det som en komplimang. Knappast trolig komplimang men ändå. Nakenhet måste inte vara sexig lika lite som sexighet måste vara naken.
    Naket är så mycket skönare!

Håller med. Det dära med nakenhet är ganska överdrivet eller hur man uttrycker sig. Spela roll. Man är ju ändå nästan naken på stranden. Och i goda vänners sällskap så skiter ja i va dom ser på mig. Jag är övertygad om att dom sett rumpa tuttar och mus förr. Dessutom har mina vänner, såväl manliga som kvinnliga, sett mig naken förr. Så intet nytt under solen där. Tror inte nån gör nån stor grej av det. Iaf inte i min umgängeskrets. Men vi är å andra sidan ganska avslappnade av oss. Mkt skönare att leva så.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym skrev 2012-01-23 14:20:18 följande:
    nej, inte onormalt, men många här försöker ju påskina att det är det naturligaste i världen att vara nakna med varandra och att det absolut inte finns ngt sexuellt med i tankarna... (jag tror att väldigt många njuter lite av att se sina vänner och bekantas kroppar...)

Spela roll då. Om alla är nakna så är det ändå rättvist för då kan alla kolla hur mkt eller lite dom vill o alla syns lika mkt. Bryr mig inte om vad mina vänner tänker eller inte tänker om min kropp. :) Fast lite snygg är jag kanske :P
  • Anonym (Sanna)

Klart man kikar lite. Men då man sett varann några ggr tidigare så känns det inte som det är alltför spännande längre. Man blir fort avtrubbad. Iaf blir jag det.

Svar på tråden NAKEN!