Inlägg från: Anonym (Karl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Karl)

NAKEN!

Jag har inget emot av att byta om eller näcka mig inför andra. Däremot tycker jag illa om folk som ideligen ska näcka sig. Tror de att man är intresserad?

• Anonym (Karl)
    Wittra skrev 2012-01-22 16:03:56 följande:
    haha, näe precis, folk som suttit där och fisit :P Eller personer som kanske inte haft vett att duscha av sig innan de stiger ned i tunnan..
    Vadå, har folk återupptagit vanan att tvaga sig gemensamt i tunnor? Är det nåt slags vintage-mode?
  • Anonym (Karl)
    Anonym skrev 2012-01-23 14:27:52 följande:
    Precis, i själva verket gillar många att bli tittade på och att titta... Men offentliga versionen är naturligtvis att inget sker, ingen tittar och vi är bara så naturliga och trevliga tillsammans Skrattande
    Jag bastade en gång med syrran och hennes polare. Jag var 16. Syrrans polare var döhet, kunde inte slita ögonen från henne.  Satt där med världens fräs och handduken över. Syrran gick ut efter ett tag och strax efter det blev jag av med oskulden. Jag var 16, hon 19. Får stånd bara av att tänka på det nu fast det snart har gått 20 år.

Så så avslappnad var den nakenheten
  • Anonym (Karl)
    Khitele skrev 2012-01-24 15:51:33 följande:
    Nakenhet och kåthet(fysisk)/tåkhet (psykisk) är naturligt.
    Bara att acceptera. Och vem skulle skulle ta illa upp om man får en komplimang:"Ursäkta, du är så snygg så jag har svårt att låta bli att titta.
    Åtminstone jag skulle bli smickrad.

Men skulle nog kännas lite konstigt om man står och försöker teckna av en man "där man ser den börja växa" på en krokikurs. Ska man harkla sig och säga, Ursäkta, kan du stå still då ?
    Men de som går krokikurser tittar väl bara på mannens penis på rent professionella grunder. Eller inte.
Svar på tråden NAKEN!