Inlägg från: skytt81 |Visa alla inlägg
  • skytt81

Vi som väntar vinterbebisar i Umeå 10/11

Jag budade hem ett par snickarbyxor på Tradera som kom i veckan men de är för stora för mig!  Nu får man väl inte hålla på med köp och sälj i forumet men ni kan väl se det här som en liten "hint" ifall nån är intresserad, är ju lättare när man kan komma å prova! Har inte sett några på H&M heller och det är ju ett skönt plagg.

(Storleken är Large och de är rymliga! Ställbara i sidan också när magen växer. Mjuka och sköna, ser knappt ut att vara använda.)

• skytt81

...glömde säga att dem inte är ifrån H&M eller Lindex eller något märke jag känner igen.

• skytt81

Ellabay: Jo jag har läst att det är loppis! Jag ska nog dit så vi kanske ses i vimlet. Får försöka lura med mig mamma eller nån kompis för maken jobbar.

• skytt81

Ellabay: jag har haft det så i perioder under hela graviditeten! det enda som är konstant gott är fil, äpplen och ostmackor. Övrigt går det upp och ner med.

• skytt81

Ellabay: Tänker på er!  Förstår att du blir orolig, men på förlossningen är ni ju i alla fall i rätta händer. Hoppas allt går jättebra!

• skytt81

Ellabay: Kanske är slempropp, det låter ju inte otroligt. Eller så är det som för mig - jag blöder alltid från livmodertappen när de har gyn-undersökt mig. Det är ju väldigt känsligt där under graviditeten! Men då har det mest varit blod och inga konstiga flytningar.

Svar på tråden Vi som väntar vinterbebisar i Umeå 10/11