• mamma juni

Efter 7 ÅR!!

Hej Vill bara uppmuntra alla er som försöker få barn. Vi har provat i 7 år och har nu äntligen lyckats. För 5 år sedan var vi hos läkare som sa efter flera provtagningar att vi var ofrivilligt barnlösa. Efter en hormonbehandling (5 år sedan) blev vi med barn men fick tyvärr missfall i v 9. Men nu har vi lyckats på egen hand och jag hoppas att det nu går vägen! Men kämpa på nu, kram Christine

• Svar på tråden Efter 7 ÅR!!
  • mimmis

Åh jättegrattis till er , när jag läste detta så tändes ett hopp för oss med jag och sambon har försökt i 5 1/2 år nu men inte blivit något (är oxå ofrivilligt barnlösa), har gjort 1IVF och 2 FET försök nu i år som misslyckats , så det blir inga fler FET-försök för oss iår utan vi har valt att vänta tills mars-april nästa år, men gu va kul att ni lyckats efter så många år så lycka till er så hoppas jag verkligen att alt går vägen för er

• ettus

Grattis! :)
    Det måste kännas underbart!
    Vi har "bara" försökt i 3 år.
    Lycka till!

• cta

Ett JÄTTE grattis till er båda!

• Buckaroo

Måste bara få gratulera!

• Sanna73

Vad härligt.

Grattis. Håller tummarna för att alla år av väntan och längtan denna gång skall bära frukt.

• Mollie

MEGA, mega GRATTIS!!!!!
    Du är en sån som ger mig hopp! Kram!!

• TeamMelwin

Grattis!

Liknar vår historia! Så jag vet att man kan lyckas efter lång tid!
    Vi gick igenom 6 IVF under loppet av 6 år, när vi tog beslutet att adoptera så blev vi gravida på naturlig väg! Nu njuter vi av vår underbara kille som hunnit bli 3½år.
    Lycka till med allting och till Er som fortfarande försöker: Tappa aldrig hoppet om att bli föräldrar! Kramar i massor!

• Ofelia

Underbart!!! Vilken hoppfull berättelse för alla längtare! Grattis!

• öbarn

grattis!! skitkul att höra positivt resultat..kanske är det så att när man lägger det på hyllan ett tag så går det..grattiss..

• öbarn

grattis!! skitkul att höra positivt resultat..kanske är det så att när man lägger det på hyllan ett tag så går det..grattiss..

• Linusida

Tyvärr fick "mamma juni" missfall och är inte längre gravid. Kan vara bra att veta så vi inte grattar henne något mer.

En stor stor kram till dig!!

• Långbenopluto

Hej det är jag som var "mamma juni". Det är sant att jag fick missfall Och pga det har jag bytt nick till Tines eftersom jag heter Christine. Kram på er och tack för allt stöd som jag har fått!!! GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP!!

• Hoppentoss

När jag läste denna slinga vart jag varm i kroppen, sedan vart jag riktigt sorgsen, Jag hoppas det ordnar sig för dig christine. Ville krama om dig.

Svar på tråden Efter 7 ÅR!!