• lewe85

Gravida i Sollefteå

HEJ Söker andra gravida i sollefteå för en fika kanske , väntar mitt andra barn i november i år , har sen innan en dotter på 2 år.
    jag är 25 och bor just nu i östersund, men min sambo har fått jobb i sollefteå så vi kommer att flytta dit i slutet av sommaren. Vore kul att lära känna och träffa lite nya människor i och runt om sollefteå.

hopppas nån vill svara

• Svar på tråden Gravida i Sollefteå
  • lailadiana

Hej, här har du en som väntar 3:e barnet, beräknat till början på okt. Ställer gärna upp på fika, då man inte hunnit lära känna så mycket folk här .

• Salmiakki

Hej

Jag bor oxå i sollefteå och väntar mitt andra barn i slutet av nov och jag ställer gärna upp på en fika oxå

• lewe85

Så trevligt :) då får vi ta och styra upp nån fikadejt i slutet av sommaren tycker jag då vi förhoppningsvis har hittat ett hus och flyttat.
    lailadiana: Såg att du oxå kommer från jämtland, så trevligt :) Vart bodde du och hur kommer det sig att du flyttade till sollefteå?

• sicka16

Hej!
    Jag bor visserligen inte i Sollefteå men Lewe jag kan tipsa dig om ett hus som är till salu 3 km norr om remsle längs efter riks 90. Det är 3 sovrum, nybyggt badrum och tvättstuga, stort kök med öppenspis ( en sån där med glasluckor). Jag kommer inte ihåg hur många kvm huset är på just nu. Gården är inte jättestor, men det finns en ladugård med carport. Huset är inte ute på annons än, men det ska sättas ut nu lite senare i juni. Nu är det min syster som säljer huset så det är därför jag vet att det är till salu, dom måste flytta pga av makens jobb som gör att han måste pendla alldeles på tok för långt varje dag!

• lailadiana
    lewe85 skrev 2010-06-06 20:48:59 följande:
    Så trevligt :) då får vi ta och styra upp nån fikadejt i slutet av sommaren tycker jag då vi förhoppningsvis har hittat ett hus och flyttat.
    lailadiana: Såg att du oxå kommer från jämtland, så trevligt :) Vart bodde du och hur kommer det sig att du flyttade till sollefteå?
    Vi bodde i Kännåsen (byn innan Önsjön). Vi hade som pratat om Sollefteå ett tag efter att ha semestrat här några somrar och förälskat oss. Maken har dessutom jobb i norge så för hans del kan man bo vart man behagar.Sen slog vi slag i saken och flyttlasset gick(lite jobbigt med husbyte dock eftersom man samlat på sig allt för mycket grejer genom åren).  
  • lewe85

Cam82: Välkommen hit :)

Sicka16: tack så mycket för tipset! Men vi har percis i dagarna skrivit på ett kontrakt på ett hus :D

Är det någon som har varit på ultraljud än? Har/ska ni ta reda på könet?

• lewe85

Cam82: Så spännande, vi ska iväg i morgon och ska inte heller ta reda på könet utan vi vill få en överraskning den dagen då bäbisen tycker att det är dax att titta ut :) (fast jag är nästan övertygad att det blir en tjej till :))

• Cam82
    lewe85 skrev 2010-06-15 21:03:50 följande:
    Cam82: Så spännande, vi ska iväg i morgon och ska inte heller ta reda på könet utan vi vill få en överraskning den dagen då bäbisen tycker att det är dax att titta ut :) (fast jag är nästan övertygad att det blir en tjej till :))
    Jag håller med, det är roligare med en överraskning när den kommer ut Jag tror att jag kommer att få en pojke till, men men vet aldrig ;)

Tala om här sedan hur det gick på UL.
Svar på tråden Gravida i Sollefteå