• scrapparlotta

bra förvaring av halsband?

Vill ha bra förslag på hur jag ska förvara mina halsband.....just nu hänger dom på krokar på toan....Men jag vill ha nåt annat. Har tittat på vissa smyckeskrin, men inga jag gillar......Vad har ni?

• Svar på tråden bra förvaring av halsband?
  • LillTussa

Jag köpte ett prydnadsträd i smide från IKEA som jag har uppställt på toan. Funkar skitbra.

• Callistrate

Inte jag... (tyvärr) men en kompis hade en väldigt bra variant. På insidan på dörrarna till sina garderober satte hon upp typ kartong med tryck (hon jobbade på ett företag som gör banderoller, dekaler etc) på dessa fäste hon nålar där hon sedan hängde upp i stort sett alla sina smycken.

Vet inte om du förstod någonting av det jag just skrev Men det var riktigt snyggt och praktiskt!

• scrapparlotta

Lilltussa: Åh, det lät ju både smart och snyggt

Callistrate: hahahaaa....nä inte så värst mycket förstod jag, men säkert jättesmart

• tamate

jag har hängt upp ett djurhorn som jag funderade på att måla vitt men jag tycker den är fin som den är och på taggarna kan jag hänga halsband och armband.

funkar bra då vi båda är jägare så det passar oss =) resten av rummet går i modern stil 
  • talare

jag hade tänkt göra såhär med mina örhängen:
    köpa en snygg ram (utan glas), ta skumvaddering och vaddera själva bakstycket till ramen och klä in det snyggt med tyg. sen bara trycker man in smycket i ramen.

kanske lite kass förklaring.

• scrapparlotta

nä, fy....inga djurhorn......inte min grej kan jag säga....Men visst, är man jägare så passar det ju perfekt

talare: Bra ide!

Svar på tråden bra förvaring av halsband?