Varför får man inte till nr 2??
Anonym (samma läge) skrev 2010-05-26 10:16:53 följande:
Vi är i samma läge, första gick fort, men nu har vi försökt i snart två år. Har du gjort någon spolning? Det kan vara något. Vi har gått på utredning och tydligen har min man 1,5 miljoner spermier/ml, då genomsnittet är över 20 miljoner/ml. Så detta verkar vara anledningen, då jag har gjort undersökningar, lämnat blodprover och spolning utan att de har hittat något... man känner sig maktlös. Min man ska lämna ytterligare ett prov för att kolla så det verkligen är så. Vet du något man kan göra för att stimulera spermietillväxten? Hoppas att det löser sig för dig/er!Och på frågan om hur han kunde ha så bra spermier och vara så veril så sa han kort och gott att han äter MASSOR med bananer och att det är därför han har kunnat få friska barn så sent.
Vet ju inte om det stämmer såklart. Men bananer innehåller ju en hel del nyttigheter. Kanske du ska proppa i karln några? =). Det skadar ju inte att försöka.
Vad gäller svårt att få barn så har jag två barn redan. men vi försöker få till en 3dje. Vilket tar en massa tid. men någonstans kan jag inte mäta mig med eran sorg då jag redan har två. Och jag hoppas verkligen ni blir gravida snart!!