Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • Anonym (Undrar)
    nittioett skrev 2010-05-26 11:18:28 följande:
    jag väger 2 kg mer, och är 163... jag tycker jag är SKITFET, jag kan inte kolla mig i spegeln en enda gång och tänka att jag ser bra ut. det jag ser är ett jävla fetto som inte kan gå ner i vikt :'( dock mina vänner som väger lika mycket och är ungefär lika lång ser helt normala ut.
    känner igen de där Jag känner mig stor när jag ser mig i spegeln samtidigt har jag en vän som e lika lång väger typ 10kg mer och hon ser normal ut
    SunnyBunny skrev 2010-05-26 11:22:39 följande:
    Svårt det där! Benstommen väger olika, och alla fördelar även vikten på olika sätt. Två personer som är lika långa och väger lika mycket kan ändå utåt sätt se olika stora ut!
    jo de e ju sant
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:31:07 följande:
    jag är 165 och väger ca 55-56 kg..jag har vägt 60 och det kanske passar vissa men jag tycker inte det är är så smalt och jag var INTE snygg. Känner mig mycket fräschare några kg mindre och lite mer vältränad. Lite.
    ok ja  55-56 låter mer normalt men tror ändå jag hade tyckr jag va tjock tyvärr
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:36:05 följande:
    men börja träna då och ät mindre
    äter inte speciellt mycke och ja  träna kan man ju men  promenera med barnen e de enda jag har tid me (eller kan då jag e helt ensam me barnen alltid)  men de kanske hjälper
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:43:52 följande:
    ja det är ju jobbigt, det förstår jag. Kan du inte skaffa en motionscykel och ha hemma. Är du alltid ensam med barnen?
    där sa du något med motionscykel ja jag e alltid ensam med mina barn förutom då dom e på skolan/DAGis och jag e på jobb
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (fettis) skrev 2010-05-26 11:47:28 följande:
    jag är 165 ocg väger 63kg,känner mig tok fet för magen är mega och midjemåttet är 91cm Hur tusan ska man få bort magen? Mina ben är nog normal/smal. ska mäta låren sedan. Slutar vä lmed operation för min del
    mage har jag oxå massa jävla löst skin som hänger och slänger
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:51:12 följande:
    ja det kanske inte är någon dum ide! du kan ju köpa en begagnad cykel så blir det inte så dyrt så kan du träna när barnen har gått och lagt sig.
    Ja de ska jag göra ska leta på blocket ikväll märks att man e helt slutkörd när man itne ens tänker så långt haha.har ju bara hela tiden tänkt hur ska jag komma iväg och träna men nu behövs de ju inte
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (fettis) skrev 2010-05-26 11:52:30 följande:
    men ditt midjemått var ju bara 75,det skulle jag döda för . Hur många barn har du fått? mIn mage är som värst när jag böjer mig fram då rasar den bara ut liksom. så det blir ingen bikini i sommar när vi ska på semester med kompisarna. Kommer ha på mig en tankini så man slipper se hela verkligeheten och bara mulligheten istället
    jag har 4 barn  jo jag vet hur det ser ut när magen rasar  ja midjemåtet e kanske inte extremt men lika väll har jag massor me löst skin sen när man ligger flyter det åt sidorna urk
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (fettis) skrev 2010-05-26 13:47:54 följande:
    Eller att man bara ligger på rygg och trycker till magen så gungar det. Så mjuk å sladdrig. Kan man verkligen träna bort sånt? Jag har 2 barn än så länge
    ja du jag vet inte om de går träna bort min mage va fin efter "bara" 2 barn sen fick jag min 3a med akutsnitt och efter de e de bara löstskin som hänger och slänger och gjorde nog inte saken bättre att jag blev gravid me nr 4 efter 10månader
  • Anonym (Undrar)

ser att ni har varit aktiva här jag har precis träffat en ny MAn/kille så har inte tittat in här..de va typ kärlek vid första ögonkastet känner mig som 15år igen hihi han sa ju att han föredrar mulliga tjejer och jag va på gränsen till för small :O men han kunde inte motstå mig ändå

Bums skrev 2010-06-02 10:52:42 följande:
    Jag tror inte du är  "tjock" ts då mina mått är (och jag ser iaf mig själv som smal):

Midja 72cm
    höft  87cm (över rumpan är jag 95cm)
    över brösten 82cm
    under brösten ca 72cm
    lår 53cm

Det skiljer inte så mycket mellan oss (dessutom har jag tjockare lår än dig), jag är 164 och väger ca 50, så du har nog helt enkelt större bröst och mer muskler än mig
    Jag har fått 2barn och skulle gärna önskat mig nya muskler (tror mina muskler delat sig, ser iaf så ut) i magen och lite mindre skin över magen
    muskler vet jag inte om jag har så värst mycke men stora bröst har jag (75 F)
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?