Inlägg från: Anonym (fettis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fettis)

ni som är runt 164 vad väger ni?

jag är 165 ocg väger 63kg,känner mig tok fet för magen är mega och midjemåttet är 91cm Hur tusan ska man få bort magen? Mina ben är nog normal/smal. ska mäta låren sedan. Slutar vä lmed operation för min del

• Anonym (fettis)
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:49:07 följande:
    mage har jag oxå massa jävla löst skin som hänger och slänger
    men ditt midjemått var ju bara 75,det skulle jag döda för . Hur många barn har du fått? mIn mage är som värst när jag böjer mig fram då rasar den bara ut liksom. så det blir ingen bikini i sommar när vi ska på semester med kompisarna. Kommer ha på mig en tankini så man slipper se hela verkligeheten och bara mulligheten istället
  • Anonym (fettis)
    Anonym (fet) skrev 2010-05-26 11:42:20 följande:
    Jag är 164 cm lång och jag är fet. 82-23kg väger jag. Försöker banta men tappar motivationen då det inte händer något.
    Banta är fel metod. Ät regelbundet. Frukost,mellanmål,lunch,mellanmål,middag då blir det ofta och mindre portioner. Rör på dig så ska du se det händer grejer. Och en sak till måste man ha,tålamod!
  • Anonym (fettis)
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:55:20 följande:
    jag har 4 barn  jo jag vet hur det ser ut när magen rasar  ja midjemåtet e kanske inte extremt men lika väll har jag massor me löst skin sen när man ligger flyter det åt sidorna urk
    Eller att man bara ligger på rygg och trycker till magen så gungar det. Så mjuk å sladdrig. Kan man verkligen träna bort sånt?
    Jag har 2 barn än så länge
  • Anonym (fettis)
    Anonym (Päron) skrev 2010-06-01 12:23:02 följande:
    Oj. När jag vägde 45 kilo såg jag ut som ett benrangel. Hade inga bröst, inga höfter och små anorexia-fjun över hela kroppen. Jag hade inte heller någon ätstörning men jag var för mager
    Jag hade en hormonstörning som gjorde att jag inte kunde gå upp i vikt. När jag började äta p-piller ordnade det till sig.
    vad är anorexia fjun? Försvinner det med vikt uppgång sedan?
  • Anonym (fettis)
    Anonym (nöjd med vikten) skrev 2010-06-06 19:16:21 följande:
    när man är undernärd kan man ha svårt att hålla värmen, kroppen lägger då på mer kroppshår. om det försvinner med viktuppgång vet jag inte, men skulle gissa på det.
    ok. Har en kompis som haft ät störningar. Hon är idagnormalviktig och säger hon e bra. Tanken slog mig då hon är VÄLDIGT hårig på ryggen. Typ massa ljusa fjun. Även  rätt mkt på kinderna med
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?