Inlägg från: Anonym (nöjd med vikten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nöjd med vikten)

ni som är runt 164 vad väger ni?

jag är lite längre, 166 cm, och väger typ 67-68, har inte så bra koll på det där. har 72 i midjemått och 90 över höfterna. något annat har jag aldrig mätt, ser inte funktionen i det. är nöjd med mig själv, jag äter, tränar och mår bra! jag har kraftig benstomme och har mycket muskler, men även fett.

kan tillägga att jag har typisk päronform. breda höfter, smalare midja och kraftigare lår.  

oj! vad smala alla är. men det är ju annat som också spelar in. jag är väldigt stark med en del muskler, även om kondisen inte är den bästa ;)

Anonym (Päron) skrev 2010-05-27 10:39:33 följande
     En del har päronkropp (som jag) med smal midja överkropp och tjockare lår/rumpa. Du verkar ha lite mer äppelkropp med rundare midja och smala ben.  Självklart har jag alltid velat vara äpple med snygga ben, fick bli päron precis som alla andra kvinnor i min familj. 
    min mamma är äppleform, har nästan inga höfter men långa smala ben. 175 cm till 63 kilo, tror jag hon har. det ser snyggt ut i klänningar men i baddräkter och så är kurvor snyggare
    Anonym (missnöjd) skrev 2010-05-28 09:02:49 följande:
    Jag är 162 cm och väger 58. Vägde 53 innan jag blev gravid och jag skulle gärna vilja ner till samma vikt igen, trivdes bra då! Nu känner jag mig mullig. Jag är mullig också Barnet är 1 år nu så jag ahr verkligen inga ursäkter för att fortfarande gå och släpa på dessa 5 kg.
    det är fem kilon som ger dig en sund och frisk vikt, min vän!
    Anonym skrev 2010-05-28 09:14:55 följande:
    Min syrra är 164 och väger 44 kg =)
    skulle det vara något slags ideal eller? det är ju en rejäl undervikt...
    Anonym (Fettot) skrev 2010-05-28 13:03:56 följande:
    59-60 och anser mig väldigt mullig. Har inga muskler utan bara fett. Hatar min kropp Förr var jag smal,men p.g.a funktionshinder kan jag inte träna/motionera ett enda dugg. Skulle ge vad som helst för att få se ut som förr!
    men det är ju normalvikt?! snälla alla var stolta över era kroppar!
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:13:53 följande:
    ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några måttMidja 75cmhöft ca 90cmöver brösten ca90cmunder brösten ca 73cmlår 51cm
    now I'm confused! min midja är lite smalare än din, höfterna lika stora men låren 10 cm större! what liksom?!
    Anonym (fettis) skrev 2010-06-02 10:32:30 följande:
    vad är anorexia fjun? Försvinner det med vikt uppgång sedan?
    när man är undernärd kan man ha svårt att hålla värmen, kroppen lägger då på mer kroppshår. om det försvinner med viktuppgång vet jag inte, men skulle gissa på det.
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?