• Anonym

ni som är runt 164 vad väger ni?

jag är 165 och väger ca 55-56 kg..jag har vägt 60 och det kanske passar vissa men jag tycker inte det är är så smalt och jag var INTE snygg. Känner mig mycket fräschare några kg mindre och lite mer vältränad. Lite.

• Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:35:25 följande:
    ok ja  55-56 låter mer normalt men tror ändå jag hade tyckr jag va tjock tyvärr
    men börja träna då och ät mindre
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:38:50 följande:
    äter inte speciellt mycke och ja  träna kan man ju men  promenera med barnen e de enda jag har tid me (eller kan då jag e helt ensam me barnen alltid)  men de kanske hjälper
    ja det är ju jobbigt, det förstår jag. Kan du inte skaffa en motionscykel och ha hemma. Är du alltid ensam med barnen?
  • Anonym
    Anonym (fet) skrev 2010-05-26 11:42:20 följande:
    Jag är 164 cm lång och jag är fet. 82-23kg väger jag. Försöker banta men tappar motivationen då det inte händer något.
    banta inte! Ät nyttigt och mindre och motionera så kommer du gå ner. Du gör uppenbarligen något fel:)
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:46:37 följande:
    där sa du något med motionscykel ja jag e alltid ensam med mina barn förutom då dom e på skolan/DAGis och jag e på jobb
    ja det kanske inte är någon dum ide! du kan ju köpa en begagnad cykel så blir det inte så dyrt så kan du träna när barnen har gått och lagt sig.
  • Anonym

Jag är 165 och väger ca 80 kg. Har ingen aning om mina mått.

Med en mansgris till sambo har jag bara kommit iväg på egen hand en gång sen sonen föddes i november. Och då stressade jag runtoch fixade saker till vår fest. Längtar efter att få börja träna, men som det känns nu kommer det aldrig att hända.    Vardagsmotion blir det inte mycket av heller. Vi bor ute på landet och jag har bara en 70 väg att gå på, samma sträcka fram och tillbaka. Hur trist som helst... Längtar tillbaka till stan.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-27 22:00:22 följande:
    Jag är 165 och väger ca 80 kg. Har ingen aning om mina mått. Med en mansgris till sambo har jag bara kommit iväg på egen hand en gång sen sonen föddes i november. Och då stressade jag runtoch fixade saker till vår fest. Längtar efter att få börja träna, men som det känns nu kommer det aldrig att hända.    Vardagsmotion blir det inte mycket av heller. Vi bor ute på landet och jag har bara en 70 väg att gå på, samma sträcka fram och tillbaka. Hur trist som helst... Längtar tillbaka till stan.
    Min målvikt är 60 kg, mindre än så skulle jag inte trivas med mig själv. Jag älskar mina kvinnliga former.
  • Anonym

Min syrra är 164 och väger 44 kg =)

• Anonym

62, brukar väga runt 56.. vet itne vad som hänt. Men men, jag tycke rinte att jag är fet men jag hade gärna gått ner några kilon.

• Anonym

Jag är 162 cm och väger runt 64kg. Jag är mullig, utan tvekan men ändå så att det inte syns direkt, det går att dölja med trosor som har högre kant och sådär. Är man såhär kort ska man inte väga ett kilo över 55 enligt mig, då väger man för mycket och släpar på gott-i-gott kilon som bara tynger kroppen. Fick jag bestämma skulle jag väga runt 52 kg, det skulle se bäst ut på mig. På mig lägger sig allt på låren, mage och lovehandles och så får jag en liten dubbelhaka.

Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?