• Anonym

ni som är runt 164 vad väger ni?

Jag är 163 cm lång och har tränade fotboll som en idiot när jag var ung så jag har fortfarande muskliga ben. Väger 62. Känner mig tjock men vet att jag inte är det. Är heeeeelt ok. Små tutts...stor rumpa :P

Midja 70
    Höft (mätt där det är som störst 102)
    Byst 80
    Arm 27
    Lår 55 (mitten)
    Vad 37 (mitten)

• Anonym

161 cm, väger ca 49-50 kg (36 år, son på 1 år).
    Gick up 18 kg under graviditeten och trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till samma vikt som innan jag blev gravid, men det gjorde jag tillslut. Tog ca 10 mån och utan att jag gjorde något speciellt. Min normalvikt ligger vid 50 kg helt enkelt.
    Går jag upp i vikt sätter sig ALLT på rumpa och lår och jag ser ut som barbapappa

• Anonym

168 och väger 47kg

Vet ej några mått, skulle aldrig få för mig att mäta. Äger inte nån våg heller, den
    enda anledningen till att jag vet min vikt är pga av att jag är gravid.
    Är nu i v.32 och väger 62, dvs +15kg
    Förra graviditeten gick jag upp 18kg.

• Anonym

Anonym ovanför låter som en vän till mig... undra undra om det är du... hahaha!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-28 22:49:43 följande:
    Anonym ovanför låter som en vän till mig... undra undra om det är du... hahaha!
    Det är säkert jag ;) ha ha
  • Anonym
    PennyD skrev 2010-05-27 22:31:12 följande:
    Jag är 163 och väger 67-70 kg. Tycker jag är lagom.
  • Anonym

Jag är 1.63 lång och väger 49 kg, ganska lagom tycker jag. Har inga barn.

• Anonym

167 och vägar 55  vill gärna bli 50 eftersom jag hatar mina kurvor och har ont i ryggen pga mina bröst

• Anonym

Är du nöjd med dina mat och motionsvanor? Är ungefär samma som dig bara en centimeter längre. Jag tränar och äter bra och ser därför ingen anledning att gå ner ytterligare något kilo då jag är ganska nöjd med min kropp.. Hade jag vägt samma men byggt det på chips och tv-tittande hade jag nog velat gå ner

• Anonym

160 53-55 kg.
    Men på uppgång pga bebis i magen =D
    Efter graviditeten vill jag ner till 50. Låter skönt =P

• Anonym

Jag är 1,64 och normalvikten ligger på ca 45 kg. Naturligt smal, inga ätstörningar eller så.
    Nu är jag gravid i vecka 24 och väger 54,5.

• Anonym
    Anonym (Päron) skrev 2010-06-01 12:23:02 följande:
    Oj. När jag vägde 45 kilo såg jag ut som ett benrangel. Hade inga bröst, inga höfter och små anorexia-fjun över hela kroppen. Jag hade inte heller någon ätstörning men jag var för mager Jag hade en hormonstörning som gjorde att jag inte kunde gå upp i vikt. När jag började äta p-piller ordnade det till sig.
    Skönt att du fick ordning på vikten... Jag ser absolut inte ut att väga så lite som jag gör. Fast hade jag sett ut som ett benrangel hade jag säkerligen kollat upp det.
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?