Securitas-påhälsning.. Ledsen.
Jag är just nu så otroligt ledsen.
För drygt en vecka sen hade jag och min nyblivna sambo inflyttningsfest.
Det är 3e gången på 1,5 år som jag har fest i den här lägenheten.
Det brukar kunna vara lite livat fram till 22-23tiden då alla drar in till stan på krogen.
Skillnaden den här gången var att jag och min syster stannade kvar då vi var panka och satt på balkongen stillsamt och snackade lite skit. Vi hade musik på från vardagsrummet så vi hörde det ut på balkongen men det var verkligen inte dunka dunka men tillräckligt för det skulle höras ner till grannarna under.
Klockan 01.00 ringer Securitas på dörren, jag blir helt paff. Säger att jag självklart går in och sänker volymen på en gång och undrar varför grannarna inte kommit upp och sagt till själva istället för att ringa så en stackars kille får komma ut till två stillsamma systrar som sitter och småsnackar till lite lite för hög musik för grannarna under.
Jag fick idag en räkning på 1500kr som jag bröt ihop totalt över då jag har väldigt dåligt med pengar just nu och för att jag är så ledsen över att dom inte kunde ringa på själva och be oss sänka istället för att ringa securitas, jag har ju i stort sett aldrig nånsin fest.
Till detta hör att dom här grannana är invandrare och väsnas heeela dagarna med sin dator då dom ringer utomlands varje dag i flera timmar. Volymen på deras dator måste vara på max då jag hör varenda msn.meddelande dom får, varenda felmeddelande och hade jag kunnat deras språk hade jag kunnat höra vad den dom ringer via datorn till säger.
Jag vet inte vad jag vill med tråden, jag behvde bara skriva. Jag vet att man ska vara tyst efter 22 men jag låter ju aldrig annars och dom ger mig huvudvärk om dagarna :'(