• Anonym

Finns det någon som lyckats "vända om" en kille?

Till att vilja ha ett förhållande alltså.

Jag träffade en kille för några veckor sedan. Han sa att han inte ville ha ett förhållande eftersom han inte har plats för en flickvän i sitt liv pga mycket intressen han inte vill dra ner på. Men vi började träffas ändå. Är både som kompisar och KK. Det känns som att han tycker om mig mer och mer.

Finns det en chans att man kan få en kille att vilja ha ett förhållande, fast han sagt tidigare att han inte vill?

(Nej jag tänker inte fråga honom.... än)

• Svar på tråden Finns det någon som lyckats "vända om" en kille?
  • linda007

Nej det finns absolut ingen chans. Bara att glömma. Helt omöjligt är det. Vetenskapligt bevisat också.

(Vad ville du ha för svar egentligen?! ;)

• Anonym
    linda007 skrev 2010-05-26 18:19:46 följande:
    Nej det finns absolut ingen chans. Bara att glömma. Helt omöjligt är det. Vetenskapligt bevisat också. (Vad ville du ha för svar egentligen?! ;)
    Jag undrar om det är möjligt bara. Om det nånsin hänt någon.
  • Anonym

Klart det händer. Men enligt min erfarenhet så tyder de uttalanden på att det är just den tjejen han inte vill ha förhållande med. Med rätt tjej brukar de inte ha något problem att inleda en relation med. Men han inser kanske att du är rätt tjej om ni umgås en stund.

• Anonym

Jag tror så här. Om man blir kär så är det inget problem att dra ner på sina övriga intressen och andra saker som normalt lockar och drar. Det ligger i sakens natur. Eller hur är du själv när du blir kär? Tycker du ändå att det är roligare att göra andra saker än att vara med den du är förälskad i?

Om din KK fortfarande tycker det är roligare att göra annat än att vara med dig så är han inte tillräckligt intresserad och det finns inget du kan göra åt det. För din egen skull tycker jag att du ska sluta ligga med honom. KK-förhållanden funkar bara om båda är på samma ställe (inte vill ha en relation) och det är ju tydligt att du inte känner så.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-26 18:23:36 följande:
    Klart det händer. Men enligt min erfarenhet så tyder de uttalanden på att det är just den tjejen han inte vill ha förhållande med. Med rätt tjej brukar de inte ha något problem att inleda en relation med. Men han inser kanske att du är rätt tjej om ni umgås en stund.
    Får väl hoppas det. Han saknar mig när vi inte ses i alla fall.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-26 18:24:58 följande:
    Jag tror så här. Om man blir kär så är det inget problem att dra ner på sina övriga intressen och andra saker som normalt lockar och drar. Det ligger i sakens natur. Eller hur är du själv när du blir kär? Tycker du ändå att det är roligare att göra andra saker än att vara med den du är förälskad i? Om din KK fortfarande tycker det är roligare att göra annat än att vara med dig så är han inte tillräckligt intresserad och det finns inget du kan göra åt det. För din egen skull tycker jag att du ska sluta ligga med honom. KK-förhållanden funkar bara om båda är på samma ställe (inte vill ha en relation) och det är ju tydligt att du inte känner så.
    Sant.

Men jag tänker inte sluta träffa honom (jag vet, jag kan bli sårad men men).
  • Anonym (svartis)

Börja träffa andra och gör honom avundsjuk...

• Anonym
    Anonym (svartis) skrev 2010-05-26 18:50:57 följande:
    Börja träffa andra och gör honom avundsjuk...
    Det är andra som är intresserade av mig och han frågar rätt mycket om det. Typ om jag tänker träffa dem osv. Och låter besviken då.
  • Eisa

Min erfarenhet är att killar behöver längre tid på sig i början än tjejer. Medan tjejen är så kär att hon vill skicka 25 SMS/dag så har killen knappt fattat vad hon heter i efternamn.

Sen brukar det sluta med att killen är den mest kära.

• Anonym

Samtidigt så säger han att "det är klart jag funderar lite ändå... inte ofta man träffar någon som du"

• Eisa
    Anonym skrev 2010-05-26 18:59:45 följande:
    Samtidigt så säger han att "det är klart jag funderar lite ändå... inte ofta man träffar någon som du"
    Men knulla honom hårt och fria. Han verkar ju seg och behöver en rejäl omgång för att vakna till.
  • Anonym
    Eisa skrev 2010-05-26 19:00:44 följande:
    Men knulla honom hårt och fria. Han verkar ju seg och behöver en rejäl omgång för att vakna till.
    Hahahahaha Ska testa det Eller inte.
  • Anonym
    Eisa skrev 2010-05-26 18:56:01 följande:
    Min erfarenhet är att killar behöver längre tid på sig i början än tjejer. Medan tjejen är så kär att hon vill skicka 25 SMS/dag så har killen knappt fattat vad hon heter i efternamn. Sen brukar det sluta med att killen är den mest kära.
    Men oj, det är inte min erfarenhet. Min kille blev kär i mig långt innan jag hunnit dit men vi visste ju ändå båda att vi ville vara ihop. Jag tror det där är en generalisering som inte funkar i verkligheten utan det beror ju på hur man är som person och vilka erfarenheter man har.
  • Eisa
    Anonym skrev 2010-05-26 19:05:48 följande:
    Men oj, det är inte min erfarenhet. Min kille blev kär i mig långt innan jag hunnit dit men vi visste ju ändå båda att vi ville vara ihop. Jag tror det där är en generalisering som inte funkar i verkligheten utan det beror ju på hur man är som person och vilka erfarenheter man har.
    Ja kanske.
Svar på tråden Finns det någon som lyckats "vända om" en kille?