Uppkörning imorgon, fruktansvärt nervös, vad skall jag göra?
Herregud vad skall jag göra. Jag vill bara avboka och lägga ner allting. Jag är helt hysterisk just nu. Jag har uppkörning imorgon här i Göteborg och dumt nog har jag en tid som är relativt korkad med tanke på rusningstrafik och så. Nej usch. Vad skall jag göra för att lugna ner nerverna? Hur gjorde ni? Det blir ju inte bättre av att jag är gravid och illamående till och från, även om illamåendet har blivit MYCKET bättre de senaste dagarna. Jag repeterar alla säkerhetskontrollerna i huvudet, men just nu fastnar inget, hjärtat slår dubbelt så fort och jag är nästan gråtfärdig. ALLA i min omgivning har klarat uppkörningen på första försöket varav jag känner att jag också måste göra det, speciellt då min syster körde upp för en månad sedan och klarade det hon med på första försöket. Jag har tagit helt sjuka mängder lektioner eftersom jag enbart kört dubbellektioner under hela tiden, vilket också gör så jag känner att det börjar bli pinsamt. Vet inte hur mycket pengar som gått åt, men det är en hel del. Skall köra ett dubbelpass idag med min lärare och enbart köra runt i de området som uppkörningarna brukar vara. Han påstår att jag är redo för uppkörning, likaså hans kollega, men jag känner INTE att jag är redo, snarare tvärt om. Vad skall jag göra, vill inte må såhär...