• Svar på tråden 2 åring röker 40 cigg om dagen
  • La Lola

Men stackars barn! {#lang_emotions_frown}

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Bevabus

Alltså hm....det här var bland det skummaste jag nånsin har läst. Är det verkligen sant?{#lang_emotions_surprised} I så fall är det ju för jävligt och föräldrarna har misslyckats katastrofalt med sitt barns hälsotillstånd.

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • La Lola
    Bevabus skrev 2010-05-27 17:01:05 följande:
    Alltså hm....det här var bland det skummaste jag nånsin har läst. Är det verkligen sant? I så fall är det ju för jävligt och föräldrarna har misslyckats katastrofalt med sitt barns hälsotillstånd.
    Pappan säger ju att han ser frisk ut....öh......
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • 010306

Absolut inte oki :O Man kan ju undra varför dem gav han cigg till att börja med & om han är chefen i familjen.. lär ju inte leva länge ! borde ju klassas som barnmisshandel att låta en 2 åring röka

• Bevabus
    La Lola skrev 2010-05-27 17:01:53 följande:
    Pappan säger ju att han ser frisk ut....öh......
    Ja vad säger man...pappan behöver en tid hos optikern...
    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • MysTic PrincesS

Ok är det ju inte, men filmen verkar ju komma från nån liten by och gissningsvis så är det fattigt och utbildning är nog mer ovanligt än cigg där. Kan ju även gissa på att medias närvaro inte kommer få den grabben rökfri.

• Jollybolly

nej det är inte okej.

• tahira
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-27 17:13:17 följande:
     Kan ju även gissa på att medias närvaro inte kommer få den grabben rökfri.
    Det var precis det jag tänkte.
Svar på tråden 2 åring röker 40 cigg om dagen