Inlägg från: Kewo |Visa alla inlägg
  • Kewo

Idol-Clabbe! Åk hem!

Och ta Jens med dig!
    Kom tillbaka Ola, vi saknar Dig!

• Svar på tråden Idol-Clabbe! Åk hem!
  • Kewo

Ja, nu är jag så trött på den läbbiga snuskgubben som själv tycker han är så Disco-läcker! Clabbe, det är 20 år sen (!!!) nån tyckte Du var cool, om ens då!!!

Munkavle på Clabbe, han är pinsam, trist och ytterst passé!!

• Kewo

Bedrövligt att Jonah fick åka hem! Han var den killen som hade mest klass, sjöng bäst och gjorde en riktigt bra grej av den kritik han fick under resans gång! Skandal!

Det är nå lurt med den här Jens, hur kan han igla sig kvar, när han hänger löst gång på gång? Ola åkte ut trots att han suttit säkert varje gång, samma med Jonah!

Ta ut Jens, skicka hem mallgrodan Sebastian med sitt axelspatt och låt Agnes ta hem spelet. Hon är en riktig mespropp, men sjunga, det kan hon!

Och jag vidhåller, Clabbe i all ära, vända skivor gjorde han bra på sin tid, men det var
    d å ! Nu är han bara en osmaklig gubbe som ger snuskig kritik (Agnes förra veckan)!
    Han har gjort sitt; Gå i pension, Clabbe! Du är u t e !!!

• Kewo

Kan man rösta hem en jurymedlem?
    Vilket nummer ska man ringa när man tycker att Clabbe gjort sitt?

• Kewo

Mysmika:
    Tack, det garvet värmde gott!

• Kewo

Kan inte smälta att Jonah fick åka hem igår. Hur kan det vara möjligt när Aftonbladet hade en tittarundersökning som visade att Jens hade typ 2% av rösterna och Jonah 8% (tror jag det var... ungefär i alla fall!) Har sett en liknande test förut och Jens låg ap-långt efter Ola som åkte ut förra gången.

Jag surar fortfarande och undrar hur stor släkt den där mes-Jens egentligen har däruppe i Norrland!?

Svar på tråden Idol-Clabbe! Åk hem!