• Bradbury

Spel till flickvän

Det får ju vara rätt så spelarvänligt också om man ska "få fast någon"... Själv har jag alltid spelat och gillat spel av typen "söta djur med coola vapen" typ Ratchet and Clank. Har ni PS3, Wii, XBOX360 eller dator?

Till PS3 finns ju Ratchet and Clank, det senaste. Väldigt förlåtande också, dvs inte så svårt att lära sig. Allt för avancerade spel vill man kanske inte börja med utan mer springa runt och slåss och lösa gåtor. 
    Till Wii kan jag VERKLIGEN rekomendera Okami även om det inte är jättenytt. Otroligt vackert spel! Vacker, roligt, underbart! Helt enkelt otroligt svårt att slita sig ifrån

Det är nog det bästa spel jag någonsin spelat.   
  • Bradbury
    LyckligtSlut skrev 2010-05-27 23:50:04 följande:
    ja, tror inte att en nybörjare ska försöka sätta sig in i Final Fantasy-serien heller faktiskt.
    Inte direkt. Kanske inte heller typ metal Gear Solid, eller spel med för trixig vapenkontroll. Sambon spelar Red Dead Redemption nu och är helt fast men jag Hatar westerntemat så det är ju inget för mig
    Däremot så älskade jag Arkham Asylum! Gillar sneak em up's skarpt! Sitta och lurka någonstans och planera sina drag är min grej :)
    Längtar efter Beyond Good and Evil 2 också! Det tror jag är rätt så tjejvänligt. Ettan var i alla fall väldigt Bradburyvänligt.  
  • Bradbury
    Candra skrev 2010-05-27 23:52:44 följande:
    Ja, gillar du sånt så är det nog perfekt för dig Här har du fanskapet:
    " target="_blank">

Men urk! Verkar ju skittråkigt!
  • Bradbury
    Candra skrev 2010-05-27 23:59:25 följande:
    Hur kan man INTE gilla RDR? Jag älskar deras dialoger! Allt är så genomtänkt.
    Jo jag vet. Sambon är lyrisk. Men det är något med mig och Westerns. Jag blir arg bara jag ser en scen ur en westernfilm. Hur obegripligt det än låter
    Assassins Creed var apbra däremot! Speciellt tvåan! 
Svar på tråden Spel till flickvän