• Soulstar

Spel till flickvän

Little Big Planet alla gånger! Det roligaste med det spelet är att man kan spela tillsammans, båda två och hjälpas åt och klura ut hur man ska göra. Som fru till en spelande karl kan jag lugnt säga att det var med LBP som jag insåg hur kul det kan vara att spela! Ett extra plus är ju att man kan designa sin egen lilla söta sackboy/sackgirl och klä ut den och fixa med öron och hår och kläder och allt möjligt. Min har kaninöron, dreadlocks, cheerleader outfit och vampyrtänder - bara för att det går

Så om hon är kreativ och gillar gulligt: LBP! Min man och jag har många timmar av gemensamt spelande bakom oss med det spelet Lycka till att väcka speldjävulen i henne

• Soulstar
    Soulstar skrev 2010-05-27 23:31:58 följande:
    Little Big Planet alla gånger! Det roligaste med det spelet är att man kan spela tillsammans, båda två och hjälpas åt och klura ut hur man ska göra. Som fru till en spelande karl kan jag lugnt säga att det var med LBP som jag insåg hur kul det kan vara att spela! Ett extra plus är ju att man kan designa sin egen lilla söta sackboy/sackgirl och klä ut den och fixa med öron och hår och kläder och allt möjligt. Min har kaninöron, dreadlocks, cheerleader outfit och vampyrtänder - bara för att det går Så om hon är kreativ och gillar gulligt: LBP! Min man och jag har många timmar av gemensamt spelande bakom oss med det spelet Lycka till att väcka speldjävulen i henne
    Sen som ngn annan sa: bara för att man är tjej BEHÖVER man inte gilla gulligt och puttinuttigt. Jag bara råkar göra det själv
  • Soulstar
    Candra skrev 2010-05-27 23:46:42 följande:
    Måste jag ens säga att min sambo har gett upp? Han köpte alla möjliga lull-lull-spel till mig för att få in mig på lite sötare saker :P Allt från little big planet (vilket HAN fastnade i istället) till viva piñata.. Tack, men nej tack, jag föredrar bilar framför godisfyllda rävar som äter upp mina godiskaniner..
    Haha, det där med rävarna kanske vore nåt för mig
  • Soulstar
    Candra skrev 2010-05-27 23:52:44 följande:
    Ja, gillar du sånt så är det nog perfekt för dig Här har du fanskapet:
    " target="_blank">

Näää, det där verkade inte alls som något jag skulle gilla. Det ska helst vara plattformsspel med kluriga uppdrag att lösa, fast helst inte på tid. OCH gulligt! Typ LBP Men gubbarna var söta
Svar på tråden Spel till flickvän