• Mamma till Fem döttrar

Känns som knivar i underlivet.v39

Går in i v.39 idag och igår kväll kände jag det som knivar i underlivet som liksom ilade och gjorde fruktansvärt ont Trodde att det var bebis som fixerade sig. Men idag gör det lika ont. Någon som varit med om liknande? Trots att detta är mitt femte barn så kan jag inte minnas att jag haft så ont innan. Då har det bara kommt till och från.

• Svar på tråden Känns som knivar i underlivet.v39
  • emmiz01

Förmodligen är det bebbe som fixerar sig, eller trycker neråt på nerver.
    Jag har samma sak och det var vad min bm sa :)
    Kanske slutet är nära!!!!

Bf 8 juli
  • PoppesMamma2006

Jag har också känt så. Och min bebis är ruckbar så kan ju absolut vara att han fixerar sig. Men att det trycker på nerver är ju också väldigt troligt. ja kan få så att det strålar ner i låret/skinkan ibland. Gick in i vecka 39 igår.

Anton 060525 Bebis Bf 100610
  • Tindy

Har haft det så med båda barnen, är nu i v. 36 och det började för ca. 2 veckor sedan denna gång, ganska så obehagligt emellanåt!
    Nu är lill*n fixerad också så det är väl i o med det som det började för mig när h*n sjönk ner i bäckenet.

• Sweetangel85

Låter som att det är bebis som fixerar sig, eller att ngn nerv är i kläm.. Eller båda delarna

Denna gång när denna bebis fixerade sig så gjorde de riktigt SJUKT ONT, fick värsta förvärkarna o magen ändrade form o spände som bara den när bebis tryckte på neråt. Trodde ett tag att de var dags för de gjorde så ont, så ont kan de nog göra

★*☆ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ★*☆
Svar på tråden Känns som knivar i underlivet.v39