Följas åt? november bebisar
Hej, ska vi följas åt?
Väntar mitt 2:a barn som beräknas kika ut i november (13) vore kul att prata med andra som också är gravida.
Bor i västerås
Hej, ska vi följas åt?
Väntar mitt 2:a barn som beräknas kika ut i november (13) vore kul att prata med andra som också är gravida.
Bor i västerås
Välkommen till denna tråden...
www.familjeliv.se/Forum-11-231/m51033465.html
Jag har oxå BF den 13 november! :D Fast detta är mitt första barn.
Åh samma bf som vi
Jag har oxå BF den 13 november, kul med fler som har samma datum! De är mitt andra barn som ligger inne i magen och myser :) Jag kommer från Östersund.
Har BF 10 nov med andra barnet, bor i västra götaland.
Hej vi har bf den 30 November men kan bli flyttade på vårt Ultaljud den 7 Juli.
Hur mår ni alla?
Har era magar börjat synas?
Kram
jag väntar mitt 2:a barn den 16/11 denna gången kom gravid magen mycket tidigare.. känner av parveln där inne varje dag nu.
Hejsan......
Jag har oxå bf i nov. "Tyvärr" har jag lite frågetecken kring när. Men all mellan den 5:e och den 17:e är det sagt. Varför det blev så är för att jag är beräknad 5:e enl mens men 17:e enl ultra. På MVC sa de att det kan vara allt där i mellan och de kunde inte svara säkert då jag är en av de kvinnorna som blivit gravid trots Cerazette och fick reda på graviditeten först i v 18 som det sas då, men som blev ändrat senare. Osäkerheten är oxå pga att jag fått små bebisar tidigare och de sa att det kan mycket väl vara så denna gången med, därför ev missvisande veckor.
Det spelar ingen roll när det bllir, bara det är ett friskt barn.
Detta är mitt 3:e och jag mår prima. Har inte haft några känningar alls (grav känningar), men sedan vi har fått reda på gravven har jag insett att det inte bara varit luftbubblor i min mage och nu är det riktiga sparkar jag känner.
Hoppas jag får vara med er och att vi kan föjas åt och hjälpa varandra i de frågor som dyker upp.......
Hejsan!
Jag har BF 18 nov, 3dje barnet.
Väntar en kille.. har en son på 7 och en dotter på 4...
Är stor som ett hus ;)