Oralsex på en tjej - hur gör killen för att "orka" ända fram
Hej!
Hej!
För mig tar det också lite tid, men sambon kämpar tappert hahaha. Men han varvar med lite fingrar och sådant så det fungerar ändå .
Men om du inte tycker det är helt skönt och dessutom ligger och tänker på tiden det tar är det klart det dröjer ännu längre.
Har du provat att smeka dig själv och låta han slicka dig precis innan du ska komma? Försök slappna av! Alla tänder ju inte på samma saker och bara för att en tjej har lätt att få orgasm av oralsex så innebär ju inte det att en annan tjej gör detsamma. Vi tjejer är rätt duktiga på att jämföra oss med varandra.
Ja det blir väl lite av en ond cirkel...
Grejen är att jag inte riktigt vet hur jag ska smeka mig själv på det sättet. När jag onanerar är det mest så att jag gnider mig själv mot något och inte riktigt att jag smeker mig själv.
Använder han bara tungan eller fingrar också? HAn kan ju växla mellan att smeka med fingrarna och använda tunga. Jag gillar om killen har ett (eller flera) fingrar i mig samtidigt som han slickar.
vi kör ocksá lite fingrar..lr nán sexleksak..brukar hjälpa kanon....sen om du ligger och "tar tiden" sá e de klart du stressar dig sj och inte kan slappna av
Är det "värt" det då? Att öva på detta? Och när ni pratar om att smeka sig själv, menar ni på klitoris eller på fler ställen på kroppen också?
klart det e värt de ....
klitoris..brösten...va me där nere och pilla lite sj med fingrarna när din kille slickar dig...och framför allt...slappna aaav
Så man måste lära sig en helt ny onani-teknik? Låter väldigt komplicerat...
Jag brukar använda fingrarna fram tills min tjej är ganska nära orgasm.Då använder jag tungan och fingrar .Ibland använder jag en liten vibrator också.Att använda bara tungan från början verkar ganska jobbigt.