• Anonym (behöver råd)

Oralsex på en tjej - hur gör killen för att "orka" ända fram

Hej!

Min man brukar inte ge mig oralsex så ofta och då mest för att jag inte vill. Anledningen är att jag känner mig stressad för att det tar så lång tid för mig innan det börjar bli riktigt skönt...och vid det laget säger han att han är helt slut i tungan och inte kan fortsätta. Jag har inte mätt hur lång tid det rör sig och vi testar det som sagt inte så ofta. Men kanske 10-15 min iaf? Sen tycker jag generellt inte att det känns så fantastiskt skönt under tiden heller. Är detta "normalt"? Hur lång tid brukar det ta innan tjejen får orgasm? Brukar killen orka slicka hela den tiden eller är det normalt att han börjar tycka att det är jobbigt? Slickar han bara vanligt eller gör han något mer? På något sätt känns det som att man borde veta detta som tjej men jag känner mig helt lost. Resten av sexlivet funkar dock fint...
  • Svar på tråden Oralsex på en tjej - hur gör killen för att "orka" ända fram
  • Anonym

För mig tar det också lite tid, men sambon kämpar tappert hahaha. Men han varvar med lite fingrar och sådant så det fungerar ändå .

Men om du inte tycker det är helt skönt och dessutom ligger och tänker på tiden det tar är det klart det dröjer ännu längre.

• Anonym

Har du provat att smeka dig själv och låta han slicka dig precis innan du ska komma? Försök slappna av! Alla tänder ju inte på samma saker och bara för att en tjej har lätt att få orgasm av oralsex så innebär ju inte det att en annan tjej gör detsamma. Vi tjejer är rätt duktiga på att jämföra oss med varandra.

• Anonym (behöver råd)

Ja det blir väl lite av en ond cirkel...

• Anonym (behöver råd)

Grejen är att jag inte riktigt vet hur jag ska smeka mig själv på det sättet. När jag onanerar är det mest så att jag gnider mig själv mot något och inte riktigt att jag smeker mig själv. 

Jag har faktiskt bara haft riktigt bra oralsex en gång med en kille som var ganska duktig på det och liksom kunde guida mig och få mig att slappna av. Nu när varken jag eller min man riktigt vet så blir det inte så effektivt...
  • Anonym

Använder han bara tungan eller fingrar också? HAn kan ju växla mellan att smeka med fingrarna och använda tunga. Jag gillar om killen har ett (eller flera) fingrar i mig samtidigt som han slickar.

Om du inte vet hur du ska smeka dig själv till orgasm kanske det egentligen är där du ska börja? Om du inte vet hur du ska tillfredställa dig själv är det nog ganska svårt för killen!
    Och framförallt, slappna av! Om jag av nån anledning inte kan slappna av och fokusera på sexet så är det omöjligt för mig att komma!
  • Anonym

vi kör ocksá lite fingrar..lr nán sexleksak..brukar hjälpa kanon....sen om du ligger och "tar tiden" sá e de klart du stressar dig sj och inte kan slappna av

• Anonym (behöver råd)

Är det "värt" det då? Att öva på detta? Och när ni pratar om att smeka sig själv, menar ni på klitoris eller på fler ställen på kroppen också?

• Anonym

klart det e värt de ....
    klitoris..brösten...va me där nere och pilla lite sj med fingrarna när din kille slickar dig...och framför allt...slappna aaav

• Anonym (behöver råd)

Så man måste lära sig en helt ny onani-teknik? Låter väldigt komplicerat...

• Anonym

Jag brukar använda fingrarna fram tills min tjej är ganska nära orgasm.Då använder jag tungan och fingrar .Ibland använder jag en liten vibrator också.Att använda bara tungan från början verkar ganska jobbigt.

Svar på tråden Oralsex på en tjej - hur gör killen för att "orka" ända fram