Stoppa upp tampongen
Hur gör ni när ni stoppar upp tampongen?
Vilken position står/sitter ni i? Använder ni spegel? Ett finger? Vilket finger? Onödigt vetande va
Hur gör ni när ni stoppar upp tampongen?
Vilken position står/sitter ni i? Använder ni spegel? Ett finger? Vilket finger? Onödigt vetande va
Står med ett ben på toasittsen Enda som funkar för mig, och så använder jag tamponger med hylsa så jag slipper stoppa in fingrarna:-P
Sitter på toastolen och har ALLTID Tampax som har införingshylsa. Känns fräschast så.
sitter på toa med särade ben...använder pekfingret!
Jag gör det sittandes på toaletten med långfingret samtidigt som jag håller snöret mellan lill- och ringfingret. Men jag har inga problem att göra det ståendes heller. Behöver ingen spegel, har aldrig behövt.
Ingen spegel ju....står upp med lite särade och böjda ben, använder långfingret, det finns ju vatten och tvål!!
Stående, med långfingret om jag inte har Tampax.
Kanske lite OT:
Står oftast upp, använder pekfingret (inga problem att stoppa upp fingrarna där! ).
Men jag vrider oftast tampongen så den hamnar på tvären lite när jag fått in den, tycker den sitter bättre så underligt nog...
Lite statistik så här långt på denna högst ovetenskapliga undersökning
Jag står upp med lite särade ben och stoppar upp den med pekfingret.
Byter jag hemma så kan jag sätta upp ena foten på toastolen ibland tror jag. Använder inte spegel och har aldrig gjort. Och hylsa har jag aldrig fattat vad det är trots att jag använt tampong i över 10 år.