Separation eller inte..
skönt att höra att det finns ngn i samma sits som en själv! Jag och min 6 år yngre sambo har snart varit tillsammans i 2 år och vi har tillsammans en dotter på snart 10 månader....och ja, jag vet att det gick lite snabbt där! hon var inte planerad men vi ångrar oss inte för allt i världen att hon kom till.
Precis som du så är vi goda vänner, men från min sida saknas det något mer för att jag ska känna att jag är lycklig. han gör verkligen allt för mig och visar att han älskar mig osv men det hjälper inte... själv har jag ingen inspiration till att ens försöka vara lite romantisk el kärleksfull, tycker bara det är jobbigt når han vill kramas o hålla på :( Jag behöver väl knappast tillägga att sex dessutom inte existerar... jag vill absolut inte och min stackars sambo tar det även om han e lite frustrerad såklart. Vet verkligen varken ut el in hur man ska göra... älskar jag verkligen honom?! ä rädd för att jag inte gör det... trots att han ä världens finaste o snällaste o har världens bästa familj... nu när vi lever vår lilla idylliska liv med hus o barn o allt så undrar jag om det verkligen e så här det ska vara?!? även om det inte kan vara på topp alltid förstås, borde man inte ngn ggn känna att "oj vad han e fin, vad jag älskar honom"?! känns som om dagarna bara rullar på där vi som som sagt inte ens varit tillsammans i 2 år lever som om vi skulle ha varit tillsammans i 20 år... :( det är verkligen inte roligt... även om vi har tryggheten, men resten då!?!??! är jag för kräsen och krävande?! det kanske e såhär d ska vara?!?!