Inlägg från: Frida 2 barn 2 |Visa alla inlägg
  • Frida 2 barn 2

Separation eller inte..

Jag lever med en man som är super som vän och pappa... men känslorna mellan oss har tappats bort på vägen. vi vet båda om det här problemet men inte så vi jämt pratar om det... Vi är såååå goda vänner i våra ögon men alla runt omkring ser och som ett par såklart.

Jag får uppmuntran från en annan som vill ses, en vän i dagens läge, 6 år yngre, inget har hänt mer än att han sagt ett par gånger att han gärna vill träffas. Han vet att jag har familj och barn ..

Jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Jag vill inte heller att mina barn skall vara skiljsmässo barn, undrar vad alla andra skall tycka. ... osv.

hjälp mig med tankar och idéer.

• Svar på tråden Separation eller inte..
  • Frida 2 barn 2

jo det är nog bra. Beslutsunderlaget blir nog större... 

• Frida 2 barn 2

Jo men det är den gemensamma som inte fungerar - vi är oerhört bra vänner.. det känns så fel.. man vill vara kär och lycklig - man saknar något.

• Frida 2 barn 2

oj, ja det känns så långt till den stunden,, tack i alla fall.

• Frida 2 barn 2

Det är bara jag som tänker i dom banorna nu, men han vet oxå att vår relation inte är OK och om 10 år i denna takt så finn inget mera "vi".

barnen är 3 och 5 år. 

• Frida 2 barn 2

oj! vad skönt att höra att det finns fler...! Vi har varit tillsammans i 10 år men det är samma känslor du beskriver. Har du pratat med din sambo om alla känslor? 

• Frida 2 barn 2

Jag har försökt att prata men det är inte så lätt då han blir helt nere.. om jag visste att jag kunde bo kvar med barnen och inte behöva flytta så skulle jag så gärna vilja testa att vara ifrån varandra. Det kansk är ett uppvakande som behövs från bådas sida - att vi inser vad vi har.

Svar på tråden Separation eller inte..