• Anonym

Analsex gör ooooont!!

Varför ställer du upp på något som gör ont och som uppenbarligen inte är något du gillar? Och, njuter verkligen han av att han gör dig illa? Jag hade då aldrig velat att min partner ställde upp på något som han inte ville och som gjorde ont, hade faktiskt varit direkt avtändande...

• Anonym

klart man inte ska ha det om det gör ont. men testa att krysta som om du ska bajsa när han trycker in den.

• Anonym

Det kan skada ringmuskelaturen, om du spänner dig (för det är det som du gör).
    Varförvill ha ha analsex med dig när du gråter av det? märkligt.

• Anonym
    Anonym (Emmis) skrev 2010-10-29 06:00:01 följande:
    Det är inte han som ska in därbak, det är DU som ska öppna dig och vara redo.
    Kom överens med honom att det är du som bestämmer takten, Testa att rida honom analt då har du full koll.
    Analsex har en "startsträcka". Först är det inte speciellt skönt, men sen ;)
    Jag skulle också vilja rekomendera att du rider. Be den partner ligga still och att det är du som sköter i vilken takt som han ska glida in i dig. Funkar det inte så kan du ju bara kliva av. Det ska inte göra ont. Jag har aldrig ont vid analsex. Men man ska vara extremt kåt och ta det lugnt!
  • Anonym

Använd mycket glid, och han måste ta det lugnt o vara lyhörd för hur du reagerar. Har han för bråttom kan det göra lite ont ändå. Skulle det ändå inte vara skönt för dig kan du testa den här.
    Annars är det mycket han som är avgörande hur du upplever det. Även när han kommit förbi ringmuskeln måste han vara lite lugn o låta dig vänja dig lite, så han inte börjar jucka på massor direkt! 

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-14 10:53:16 följande:
    Använd mycket glid, och han måste ta det lugnt o vara lyhörd för hur du reagerar. Har han för bråttom kan det göra lite ont ändå. Skulle det ändå inte vara skönt för dig kan du testa den här.
    Annars är det mycket han som är avgörande hur du upplever det. Även när han kommit förbi ringmuskeln måste han vara lite lugn o låta dig vänja dig lite, så han inte börjar jucka på massor direkt! 
    Vi använder en liknande avslappningsspray (antar att det har samma effekt) och det underlättar massor. Nu mera kan även jag tycka analsex är skönt. Förr fattade jag inte hur andra kunde gilla det men nu funkar det! Kan varmt rekommendera det!
Svar på tråden Analsex gör ooooont!!