Själv har jag BIM på självaste midsommardagen, och det hade ju inte alls suttit fel med ett sommarplus!
Just i juni för två år sen fick jag mitt första plus, så juni kanske är min månad?
Har känt väldigt mycket slitningar i magen denna veckan, som jag tycker mig känna igen i form av livmoderns växtvärk... MEN, jag inbillar mig det säkert bara. Ibland undrar jag om inte mitt psyke framkallar symptom som egentligen inte finns, just för att jag så gärna VILL att de ska finnas... Någon slags skengraviditet liksom, dvs. tills motsatsen bevisas när mensen kommer... Ush, ibland önskar jag bara att jag kunde släppa allt, men det är ju tyvärr omöjligt.
Lisno och Eet: Min läkare har aldrig satt någon gräns på hur många gånger jag får äta Pergo... Förra gången, när jag tog Gonal-F för att få min son så sa de att 7 gånger var max, sen fick man gå vidare med IVF, men då var det ju som sagt sprutor det gällde.
Dessutom hade jag en ofrivillig paus i januari då vi hoppade över en cykel på läkarens inrådan, så...
Vad gäller hur det blir nu framöver så kommer vi ha en paus nu i juli också, eftersom min läkare har semester. När han kommer tillbaka i augusti så blir det sprutor för min del igen!
Han höll äntligen med mig om att det kanske var dags att prova något annat (som jag har tjatat om det vill jag lova!!). Dessutom ska vi lägga till en insemination också på det, så jag hoppas verkligen att det kommer ge resultat... Jag ser hoppfullt på det i alla fall eftersom jag vet att det var sprutor som funkade förra gången!
Lisno: Min son är 17 månader nu i början på juli (1 och 1/2 i augusti).
Min alldeles egna lilla sol!
Eet: Skönt att mannens spermaprov såg bra ut i alla fall!
Min sambos spermier än något slöare än normalt, så det kan också påverka våra svårigheter, men det ska tydligen inte göra någon STÖRRE skillnad säger de...