• Anonym

Min kille spricker! Varför?

Vad kan det var för fel på mig?

När jag suger min kille oavsett om det är hela vägen eller bara en retning så spricker förhuden på honom. Varför? Små jävla sprickor som förstör själva knullandet.

Hur får man en snällare suret i munnen?

• Svar på tråden Min kille spricker! Varför?
  • Medveten

Han kanske är riktigt torr i huden! (Låter märkligt jag vet då du går ner på honom) men det kan vara att han är riktigt torr och huden inte kan spänna ut sig ordentligt.
    Hade ett ex med de problemet, han fick smörja med salvor ganska länge.

• Anonym (Killen)

Det beror på att huden är torr på din killes könsorgan, Be killen smörja in sin penis alltid när han tar morgonduschen. Jag måste alltid göra det och även mitt ansikte (som också blir för torrt annars). Gör jag det inte så blir min penis röd och spricker när jag tilfredställer mig själv, och då är det himla svårt att få det att läka, så smörj i förebyggande syfte.

• Anonym

Torr, kanske svamp infektion.

• Anonym

Ni kanske ska prova med kondom på?

• Anonym

Snubben har för trång förhud. Det har jag också, det är jobbigt och börjar blöda osv, men jobbigast är det definitivt mest efteråt för det svider som 17 när man kissar!!!

Torr hud på kuken tror jag inte ett dugg på, måste ju vara ett av dom ställen på kroppen som är mest självuppfuktande.

Jag tänjde ut min förhud under tonåren mha onani, det var jättejobbigt i början men idag har jag inga större problem av det även om jag känner att det kan vara lite trångt ibland.

Experimentera med mycket glidmedel, onani och oralsex (med kondom vid behov) för att tänja ut huden men bered er på att det kan ta tid!

Skulle hans problem bestå får han söka läkarhjälp, det är många som får förhudsoperationer i vuxen ålder, gäller bara att påpeka att problemet är väldigt stort för er.

• Bridis

Med största säkerhet bara torr hud. Även om nu 'Anynym' innan här påstår att det området på kroppen är det mest självfuktande så återstår faktumet att alla människor inte är exakt lika dana.

Jag själv har också fått sprickor på förhuden vid vissa tillfällen och det har varit pga jag blivit torr där. Går ju lätt åtgärda med smörja in huden. Sen kan man evntuellt undra varför man är torr där. Har man bara känslig hud eller är det yttre omständigheter man kan ändra på och därmed slippa smörja.

• Anonym

Näe visst, kanske var lite för kategorisk där. Kunde bara inte tänka mig ett scenario där man var torr på förhuden, möjligen utanpå då, där har jag också varit sårig några gånger men det har berott på för mycket pill främst utanpå byxorna, dom sprickorna läkte dock väääldigt snabbt.

Har snubben inte för trång förhud så kan du ju helt bortse från mitt inlägg ovan.

• jfsebastian

Beror på hur sprickorna sitter.
    Han kanske har för stor kuk i förhållande till hur mycket förhud han har?
    Vid trång förhud rekommenderas operation.
    Man kan göra den på olika sätt, men spricker man oifta bildas ärrvävnad som är mindre elastisk än vanlig kukhud och då spricker det ännu lättare.
    Omskärelse är ett sista alternativ, det var det enda som hjälpte mig trots två tidigare operationer som inte hjälpte alls.
    Sexförbud i 2 v efter operationen, sen inga problem på 18 år.

• Anonym (känner igen mej)

Jag hade något liknande, och fick hjälp via urologen. Det var lichen sclerosis (googla det) som var boven. Fick kortisonsalva, och sen dess inga problem!

Svar på tråden Min kille spricker! Varför?