• Anonym

Min kille spricker! Varför?

Vad kan det var för fel på mig?

När jag suger min kille oavsett om det är hela vägen eller bara en retning så spricker förhuden på honom. Varför? Små jävla sprickor som förstör själva knullandet.

Hur får man en snällare suret i munnen?

• Svar på tråden Min kille spricker! Varför?
  • Anonym

Torr, kanske svamp infektion.

• Anonym

Ni kanske ska prova med kondom på?

• Anonym

Snubben har för trång förhud. Det har jag också, det är jobbigt och börjar blöda osv, men jobbigast är det definitivt mest efteråt för det svider som 17 när man kissar!!!

Torr hud på kuken tror jag inte ett dugg på, måste ju vara ett av dom ställen på kroppen som är mest självuppfuktande.

Jag tänjde ut min förhud under tonåren mha onani, det var jättejobbigt i början men idag har jag inga större problem av det även om jag känner att det kan vara lite trångt ibland.

Experimentera med mycket glidmedel, onani och oralsex (med kondom vid behov) för att tänja ut huden men bered er på att det kan ta tid!

Skulle hans problem bestå får han söka läkarhjälp, det är många som får förhudsoperationer i vuxen ålder, gäller bara att påpeka att problemet är väldigt stort för er.

• Anonym

Näe visst, kanske var lite för kategorisk där. Kunde bara inte tänka mig ett scenario där man var torr på förhuden, möjligen utanpå då, där har jag också varit sårig några gånger men det har berott på för mycket pill främst utanpå byxorna, dom sprickorna läkte dock väääldigt snabbt.

Har snubben inte för trång förhud så kan du ju helt bortse från mitt inlägg ovan.

Svar på tråden Min kille spricker! Varför?