• crazy mom

"Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?

Hmmm undrar vilken koll han har på kläder om han kallar lindex för "finkläder" liksom.

Kläderma på Coop är vanligtvis inte alls billigare än tex H&M. Min svärmor kom häromdagen med ett gäng kläder till barnen som hon köpt på Coop. Helt okej och fina, men vi hade fått lite mer kläder för samma pengar från H&M.

Näää jag tycker man ska köpa kläder som man gillar. Och du får nog upplysa din kille om vilka som är de riktiga statusmärkerna; Didriksson, Polarn och Pyret, Name it mm mm.... =)

• crazy mom
    Ronjas mamma skrev 2010-06-01 12:24:18 följande:
    Haha så skoj med det med hvad märke det är.. läste precis här i tråden att name it skulle vara statusmärke, bor i dk var name it inte räknas som mer än h&m..

Jag har ärvt en massa från lindex gamla kollektioner de får jag så många komplimanger för när våra flickor har dem på..

Köp de kläder du tycker om men framför allt tänk på att det är ett litet barn som ska ha det på som ligger och ålar och har sig, mjuka material som är lätta att få av och på..
    Ang. Name it så hanlar det säkert om vilka affärer som är återförsäljare. Där jag bor är det en "fin" barnaffär som säljer dom...  Personligen skiter jag i det här med märken men gjort denna lilla notering i min stad =)
Svar på tråden "Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?