• Lingonflickan

"Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?

*S* Brukar det inte vara tvärtom?? Karlarna vill handla billigt medan vi mammor fastnar för lite dyrare kläder som Po.P Molo Katvig mm?

Handlar aldrig poå Coop men det beror mest på att vi aldrig handlar där överhuviudtaget då de är mycket dyrare på allt än exempel Ica Maxi

Här blandas det friskt mellan billiga kläder från Ica Maxi och Ullared till dyrare märkeskläder som katvig, po.p molo m fl Det ger en bra balans i klädbudgeten.

Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • Lingonflickan

Po.p kan väl visst räknas till märkeskläder, dock inte Lindex.

• Lingonflickan

Fast jag måste nog hålla med om att läs om läs rätt är ett otrevligt och nedlåtande uttryck. Känns också väldigt militärt - gör om gör rätt som man säger där.

• Lingonflickan
    Mittnick skrev 2010-06-03 08:43:03 följande:
    PoP-kläder ex. kan säljas vidare så totalkostnaden inte blir särskilt mycket högre än om det köpt billigare från start.
    Om man orkar bemöda sig.

Själv köper vi så billigt men bra vi kan, hari nget emot Tradera eller Blocket, arv eller överlåtelse. Sedan när barnen blir äldre blir det nog svårare att få på dem den typen av kläder men då kanske man har lite mer pengar eftersom man inte gjort slut på dem genom att enbart köpa dyrt till de som tne bryr sig ändå

Ett tips OM någon köper Ullaredskläder till barn, då bodys och pyjamaser, köp de med en giraff på märkningen, INTE en björn.

STOOOOOOOOOOOOR skillnad på kvalité, dock niget på priset
    tack för tipset!
Svar på tråden "Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?