• Trynträ

"Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?

Löjligt av din man att resonera så TS. De hinner inte ha kläderna så länge ändå så och folk lägger inte märke till om det är märkeskläder eller ej. Tycker det är bortkastade pengar att köpa en body för 200 spänn som de bara kan ha nån månad. Bäbiskläder går liksom inte sönder. Så mycket slits de inte så man måste köpa superkvalitet för den skull. Skillnad när de är lite större. Nu kan det dock hända att kvaliteten är lika hög på kläder från Coop som kläder från en vanlig klädaffär. Tror inte det skiljer särskilt mycket. Vill din man vara märkesbög  till den lilla så låt honom handla för sina egna pengar. Det finns så mycket annat som kostar.

• Trynträ
    Mirva skrev 2010-06-01 22:49:33 följande:
    Men Lindex och Polarn och pyret är också lågpriskläder. Personligen tycker jag att de flesta lågpriskläder är fula. Var på Coop häromveckan för att se om jag kunde hitta några bebiskläder men de var verkligen störtfula, bara rosa och blåa med menlösa mönster.
    Tycker du? Personligen tycker jag PoP är väldigt dyra av sig så jag handlar väldigt sällan där. Kan hända att det blir oftare sen när hon är lite äldre men under ett år ser jag ingen större anledning till att handla kläder där eftersom hon växer ur de rätt så fort. Isåfall ska jag hitta nåt extremt snyggt plagg. Köpte t.ex en vindfleecejacka där men då hade vi å andra sidan ett presentkort.
  • Trynträ
    Hyppolite skrev 2010-06-03 09:17:06 följande:

Lindex är väl lågpris om något. Men har väldigt snygga och prisvärda plagg.

Nackdelen att köpa kläder på Coop och Willys är att plaggen är i så tunt och dålig kvalité.

Visste inte att Willys sålde kläder. Det gör de inte där jag bor.
  • Trynträ
    Hyppolite skrev 2010-06-03 10:01:01 följande:
    "Mitt" Willys säljer både skor och kläder och det är bra märken på många av skorna.
    Oho. Kanske är som ICA då att vissa butiker är större och har större utbud.
Svar på tråden "Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?