• Anonym

min bebisens ena öga är större än den andra

som rubriken lyder.. det e inte pupillen utan hela hans ena ögan e större den den andra eller tvärttom:( jag  e så ledsen för det!!! är det någon som har samma problem?? växer det bort tro??? han är 4 månader idag.. o vi märkte av det direkt efter födelsen:( tacksam för svar!

• Svar på tråden min bebisens ena öga är större än den andra
  • MysTic PrincesS

Kolla min profil och bilden på min ene son. Ögonen skiljer sig då, men nu ser man knappt det

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Ruggugglan

Är det jättetydligt?

Ingen är symetrisk. Titta på dig själv i spegeln så upptäcker du att dina ögon inte är lika. Men om du är orolig så tycker jag att du ska prata med BVC.

• Anonym
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-01 13:11:40 följande:
    Kolla min profil och bilden på min ene son. Ögonen skiljer sig då, men nu ser man knappt det
    så ser min lille poje ut idag som din son när han va bebis.. hoppas det växer bort:))
  • MysTic PrincesS
    Anonym skrev 2010-06-01 13:16:23 följande:
    så ser min lille poje ut idag som din son när han va bebis.. hoppas det växer bort:))
    Det har det gjort på min lilleman och tror inte du heller behöver oroa dig över det. Hoppas du blev lite lugnad nu
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Ocean WoW

HA!

Jag var superorolig för min dotter var osymetrisk i ansiktet och speciellt tydligt var det att det ena ögat var större än det andra. Jag frågade även vår läkare vid en BVC-kontroll och han tyckte jag var skitfånig.

När hon var 1 var hon symetrisk (mer symetrisk iaf) jag vet inte riktigt när det hände, det bara kom.

Svar på tråden min bebisens ena öga är större än den andra