• pennyQ

Hjälp mig.. hur funkar pergotime?

Jag fick pergotime i början av maj. Fick sätta igång min mens med primolut. Efter tio dagars ätande och några dagar så kom ju en ganska fattig mens. På dag fem så började jag käka pergotime. Sedan dess har jag testat sporadiskt med äggstickor, men dom där går ju upp och ner men aldrig något streck som är starkare än teststrecket!!

Min mens kom 1 maj så jag är väl på dag 32 nu. Kan man säga att pergotime inte har fungerat för mig??? Ingen mens i sikte...

• Svar på tråden Hjälp mig.. hur funkar pergotime?
  • pennyQ

Åhh,, tack för svaren. Jag hoppas verkligen att det ska gå vägen. Men som sagt jag väntar en vecka till sen hör jag av mig till min kära gyn. Måste inhandla mer äggstickor oxå. Det är en vånda men ändå lite mysspännande på något vis. Man hoppas ju att allt ska funka då man käkar dån här hjälp. men men.. det är bara att hoppas..

Jag får nöja mig med att jag blev moster idag i allafall.. :)

• pennyQ

Idag så ringde jag mitt gyn och fick tid på sjukhuset för att ta blodprov. Vad kan blodprovet visa då?

• pennyQ

Nä, jag fick bara remiss till sjukan för att ta blodprov. Sedan så ska hon ringa mig då hon fått svar på provet. Ååhhh, jag vill ju bara att allt ska fungera. vad gör dom om hormonerna är helt åt helvete då?

Svar på tråden Hjälp mig.. hur funkar pergotime?