Första barnet, i Göteborg?
tjenixen tjejer!!
jag hänger gärna på här jag me om jag får? Jag har visserligen BF redan 23 augusti vilket verkar vara lite tidigare än dom flesta här inne. Och jag bor i Kungsbacka men är mer än ofta i Gbg...
tjenixen tjejer!!
jag hänger gärna på här jag me om jag får? Jag har visserligen BF redan 23 augusti vilket verkar vara lite tidigare än dom flesta här inne. Och jag bor i Kungsbacka men är mer än ofta i Gbg...
tjohoo mina fl-vänner.. här har ni legat i och skrivit ser jag, och ligan har blivit större, kanon kul!
Grattis till er alla som nyligen plusat och er som varit på UL å sett dom små liven.
jag hänger gärna på den 29:e om inget annat inträffar. Man börjar bli bra tung och det är jobbigt att gå längre sträckor. Men är min hälsa på topp så kan ni räkna me mig 
Hur har ni det med alla gravsymtom?? Mår ni bra??
har ni frågor eller funderingar e d bara fråga på. eftersom jag gått lite längre och har en del i bagaget kanske jag kan va till hjälp... jag är väl medveten om att man har mycke frågor om alla krämper och vad som komma skall ...
Va roligt!
Hon var stel & kortfattad & sa väldigt lite. Hon som gjorde förra UL var ljusår bättre. Men det viktiga är ju att allt såg bra ut. 
Häromdagen var jag jätteyr & matt & hade ont i huvudet. Spydde t o m, men det berodde nog mest på att jag inte ätit ordentligt.... Har fått instruktioner att äta något varannan timme nu! & dricka mycket vatten. Hoppas på att slippa må dåligt några veckor iaf, vi ska åka på semester nu.
har nog vatt där å rivit bland varenda plagg... jag ser att ni diskuterar att kolla upp kön eller inte. Så här tänkte jag/vi..
Vi ville ta reda på d för att vi tyckte bebisen fick en mer identitet och det kändes konstigt att säga den eller det.
Och självklart ville jag köpa nått klädesplagg som va mer könsrelaterat (tycker d e fint me rosa eller blått).
Vi fick reda på RUL:et att d med största sannorlikhet blir en flicka, så jag begav mig direkt iväg å köpte ett par söta rosa byxor
jag ångrar d verkligen inte. d va som en fas jag va tvungen att gå igenom för att d skulle bli mer verkligt.
För mig kändes detta rätt och jag hade svårt att förstå dom som nästan blev sura eller tog illa vid sig för att man valde att kolla upp könet.
Vi är alla olika, och har olika värderingar... självklart så e jag precis lika glad oavsett va könet blir, bara d blir en frisk bebis.. jag tycker inget e rätt eller fel.
Idag kan jag säga att jag inte e helt hundra på att d stämmer det vi fick höra på RUL:et och jag e tacksam att jag inte köpt på mig allt för mycke rosa
och att dom större grejerna så som vagn och babyskydd är neutrala.
för några månader sen va jag helt säker på att jag skulle ha allt fixat med kläder å grejer till lillskrutt, men det har också förändrats.. nu ser jag hellre att bebisen e kommen så man vet mer exakt vilken storlek på kläder och blöjor vi behöver och vilken färg man kan handla allt i + att man e juh aldrig riktigt hundra på vad d e för väder och temperaturer när dom anlänt.. kanske dumt att köpa massa tunna kläder om d ändå e kallt och dumt att köpa massa varma kläder om dom ändå inte kan använda d...
jag tror nog inte d e nån större fara med så höga värden, vad jag förstått vill dom att man ska ha ett hb runt 120 när man e gravid... jag hade 135 när jag skrev in mig, vilket va normalt tydligen ( jag har ingen koll), sen skönk d under tiden.. nu har jag haft problem med för låga värden så jag har knaprat järntabletter som aldrig förr... Sista besöket hos bm hade jag ett hb på 122 och har fått minska tablettintaget igen... men som lägst har jag legat straxt under 100...
antagligen kommer d va så att du slipper dessa förstoppningstabletter bara..