Inlägg från: Annizzzen |Visa alla inlägg
  • Annizzzen

Första barnet, i Göteborg?

Hej allihop,

Jag hoppar gärna in här, jag bor i Göteborg och väntar första barnet i januari. Vore jätte kul med lite nya vänner att snacka bebis med.
    Och härliga barnvagnspromenader nästa år.

Ska på tidigt ultraljud på måndag och hoppas att allt ser bra ut...

• Annizzzen

Tackar Tackar,

Jag är i v10, går in i v11 på måndag så det ska bli riktigt skönt att stilla sin oro lite... Känner knappt av det längre...
    Vi går hos Barnmorskegruppen på Vikingsgatan, himla bra eftersom det ligger mitt emellan mitt och sambons jobb...
    Har egentligen inte hört så mkt om dem, men barnmorskan verkade trevlig och kunnig så jag hoppas att det blir bra.

Läste lite av era gamla trådar och ser att det är fler av er som är nästan i samma vecka riktigt kul när man är så nära varandra

• Annizzzen

Här var det livat i helgen, tog ett tag att läsa ikapp.

Jag var på tidigt ul idag
    Fick se den lilla krabaten röra sig, känns så skönt att veta att allt ser bra ut.

Kanon bra med en medlemslista Englastar
    Jag såg att min ålder och var jag bor saknas. Om du uppdatarar nån gång så är jag är 31 och bor i Askim.

Jag bokar in den 29 juni också, riktigt kul att få träffa er.

• Annizzzen

Oj här händer det grejjer kul att se att det hänger med fler blivande mammor hela tiden...

Jag kan också skriva under på det där kissandet, man springer ju i ett till toaletten....

Lillebäcks mamma: Vi verkar ha bott nästan på samma ställe, jag bodde på Dammgatan  tills för ett år sen när jag flyttade till Askim.  

• Annizzzen

Hej,

Vart lite frånvarande här ett tag också, kul med så mkt ny läsning
    Välkomna alla nya, kul att vi börjar bli en hel det nu.

Måste bara fråga er, jag har helt tappat matlusten och känner inte för att äta nåt alls längre. Inte ens saker som jag tidigare tyckte jätte mkt om. Nån mer som känner likadant?

• Annizzzen

Bjornis: Såg bilderna, åå vad kul, grattis till att allt såg bra ut. Går absolut inte att ta miste om att det verkligen är en liten krabat där inne

Vill se min igen också, blev inga bilder för mig, så jag får vänta ända tills augusti Känns lite väl långt nu, men men...

• Annizzzen

Vad tråkigt att höra att så många får höra negativa saker när man berättar tidigt Själv är man ju liksom super glad och då vill man ju inte höra om allt som kan gå fel... Men som vissa skriver, man vill ha stöd om nåt skulle hända, 
    Jag brukar tänka att det ska inte hända nåt så klappar jag mig lite på magen och ler, då intalar jag mig själv om att snyltis (vårt arbetsnamn på bebisen) mår bra

Jag var för övrigt på en ganska stor fest i helgen, jobbit att vara på fest när man inte har berättat att man är gravid. Det är galet svårt att dölja, många frågar ju när man inte dricker vin som de flesta andra. Som tur var hade hon som fyllde är köpt alkoholfritt bubbel, så man kunde smita undan och fylla på glaset själv

På jobbet idag fick jag även övningsköra lite har en kollega som har en 8 veckors bebis, hon var tvungen att gå på ett möte på jobbet idag, så jag fick ta hand om godingen i 2 timmar. Snacka om att man längtar ännu mera nu

• Annizzzen

Hej alla härliga tjejer!!

Vecka 12+1 idag.... känns så skönt, man har kommit över en liten tröskel i alla fall

Läst mycket om mångas VUL och UL här det sista, det är så underbart att höra er skriva, men blir glad av läsningen och man längtar otroligt efter att få göra ett nytt. Min nästa tid är inte förrän i augusti...

Sen även tråkigheter, quatterin: har läst vad som hänt, massa kramar till dig.

Jag önskar er alla en fantastisk midsommar med allt som hör till.

Kram på er!

• Annizzzen

Lägger till mig själv på fikalistan också
    Ska bli jätte kul att träffas

Fikalista:

Tis 29/6 17.30 
    Condeco Linnégatan 30

Lillebäcks mamma
    cotton
    Proppen1982
    Kajsa30
    Soffi83
    Anizzzen

• Annizzzen

Hej,
    Uteserveringen blir kanon idag, härligt när solen har kommit till Göteborg

Jag kommer att ha klänning idag också. Jeans nertill och randig upptill Ganska långt blont hår.

Ska bli jätte kul att träffa er! Vi ses!

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?